Mega Image, investiții de peste 25 de milioane de euro în reamenajarea și modernizarea magazinelor și depozitelor

Mega Image a demarat un amplu proces de reamenajare și modernizare a magazinelor și depozitelor care a atins deja o investiție de 25 de milioane de euro. 
  • Retailerul Mega Image a investit 25 de milioane de euro în reamenajarea și modernizarea magazinelor și depozitelor sale. Investiția face parte dintr-un proces amplu care se va continua și în următorii ani, anunță compania care, ca și alți retaileri, a fost amendată în mai multe rânduri de ANPC.

Până acum, lanțul Mega Image operat de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize a reamenajat 140 de magazine din cele 975 pe care le oprează la nivel național, potrivit unui comunicat al companiei.

Schimbările vizează aducerea unor echipamente noi, automatizarea unor procese în vederea monitorizării continue a activității operaționale a fiecărei unități, cât și instruirea personalului.

„Îi asigurăm pe clienții noștri că am implementat măsuri de siguranță sanitară”

În total, retailerul a investit deja 25 de milioane de euro în reamenajare și modernizarea  magazinelor și depozitelor, urmând ca procesul să continue și în următorii ani, pentru a consolida măsurile de siguranță și îmbunătățirea experienței la cumpărături.

  • „Vom continua să colaborăm cu autoritățile pentru a oferi clienților cele mai bune produse şi servicii. Precizăm că revizuim periodic procedurile, cât și frecvența operațiunilor de mentenanță și igienizare, astfel încât produsele comercializate în magazinele noastre să fie sigure și de calitate. Îi asigurăm pe clienții noștri că am implementat măsuri de siguranță sanitară și alimentară suplimentare, pentru o experiență la cumpărături cât mai sigură și mai plăcută,” spune Mircea Moga, CEO Mega Image.

Potrivit companiei, procesele de siguranță sunt completate de acțiuni proprii de control intern, precum auditarea magazinelor de către specialiști în domeniu, certificarea de către organisme abilitate, acțiuni care au dus la îmbunătățiri vizibile în toate magazinele.

Cât despre furnizori, retailerul spune că are colaborări cu peste 300 de producători locali de legume și fructe care livrează prin programul „Gusturi românești de la gospodari”.

„Mega Image se implică în tot procesul de producție: de la analizare sol, asigurare semințe, îngrășăminte, biostimulatori și alte produse destinate combaterii biologice a bolilor și dăunătorilor la plante, până la analiza lunară a legumelor, iar prin intermediul inginerilor horticultori din echipa Mega Image se oferă producătorilor consiliere pas cu pas, începând cu planificarea culturilor până la recoltare. Toate legumele și fructele sunt analizate constant în laboratoare specializate pe toată perioada culturii și înainte de a ajunge la raft în magazine, iar în plin sezon, pentru produsele incluse în program, sunt sistate importurile, iar în magazine clienții vor găsi exclusiv produsele românești”, mai anunță compania.

În 2023, producătorii români au livrat 28.600 de tone de legume și fructe direct în magazine.

În categoria legume, recordul a fost înregistrat de cartofi, cu 6500 de tone, și de tomate, cu 2800 de tone. Fructele cu cele mai bune rezultate au fost merele, cu peste 2900 de tone, pepeni cu peste 2400 tone, dar și cireșe și fructe moi, însumând peste 830 de tone.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 975 de magazine sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.

Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente și are în România în jur de 15.000 de angajați.

 

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati