Mega Image limitează adaosul comercial pentru produsele din coşul de bază / Ce produse sunt mai ieftine

Mega Image pune în aplicare limitarea adaosului comercial la maximum 20% pentru o serie de alimente de bază, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă 67/2023, potrivit unui comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, de la 1 august 2023, clienţii pot găsi în toate magazinele Mega Image şi Shop & GO din Bucureşti şi din ţară produse din coşul de bază, la preţuri cu adaos comercial limitat.

Ce produse sunt mai ieftine la Mega Image

Astfel, următoarele produse din coşul de bază vor avea aplicat adaos comercial limitat: pâine albă simplă (gramaj între 300 – 500 grame, fără specialităţi), lapte de vacă de consum (1 litru, grăsime 1,5%, cu excepţia UHT), brânză telemea de vacă vrac, iaurt simplu din lapte de vacă (3,5% grăsime, gramaj maxim 200 grame), făină albă de grâu („000”, 1 kg), mălai (1 kg), ouă de găină (calibrul M, 10 bucăţi), ulei de floarea-soarelui (1 litru), carne proaspătă de pui (pui întreg, tacâmuri de pui, pulpe pui întregi cu os şi aripi de pui, varianta standard), carne proaspătă de porc (carne porc lucru, pulpă porc cu os şi fără os, spată de porc), legume proaspete vrac (roşii, ceapă, castraveţi, fasole uscată, morcovi, ardei gras Bianca şi ardei capia), fructe proaspete vrac (mere roşii şi mere golden, prune, pepene roşu, struguri de masă), cartofi proaspeţi albi vrac, zahăr alb tos (1 kg).

Toate aceste produse vor fi semnalizate corespunzător şi la raft, pentru a oferi o experienţă uşoară şi transparentă la cumpărături, în toate magazinele din reţeaua Mega Image.

„Avem angajamentul să oferim clienţilor produse de calitate la preţuri bune, produse locale care susţin un stil de viaţă sănătos şi echilibrat, alături de o experienţa completă la cumpărături, prin specificul şi formatul magazinelor noastre. Aplicarea prevederilor ordonanţei de urgenţă guvernamentală contribuie la întărirea eforturilor noastre din ultimul an de a veni în întâmpinarea clienţilor care acordă din ce în ce mai multă atenţie raportului calitate preţ, în contextul economic cu multe provocări”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati