Ministrul Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru promovarea destinațiilor turistice din România

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a afirmat, joi seară, că, până la 30 iunie, numărul turiştilor de pe litoral a crescut cu 35%, iar datele până la finalul anului arată un trend crescător.

  • Ministrul a precizat că se lucrează la o campanie naţională de promovare a destinaţiilor interne, valoarea contratului fiind de 100.000 de euro.

”Până la 30 iunie, numărul turiştilor de pe litoral a crescut cu 35%. Dacă anul trecut, în aceeaşi perioadă, au fost aproximativ 200.000 de turişti, în prima jumătate a acestui an au fost 267.000 de turişti”, a afirmat, joi seară, la Digi 24, ministrul Tuismului.

Acesta a precizat că trendul trebuie confirmat de datele oficiale până la finalul anului, dar există speranţe că acesta se va menţine.

Întrebat dacă există vreun plan pentru ca cel puţin o parte dintre cele 6 miliarde de euro cheltuite anul acesta de români pe vacanţe în străinătate să rămână în ţară, ministrul a afirmat: ”Fără discuţie, fără discuţie, încercăm să adoptăm tot felul de măsuri care să încurajeze (…) Pe de altă parte, să nu uităm, ne aflăm în momentul în care am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii îşi doresc, după 2 ani de zile de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut şi cât restricţiile le-au permis, sunt dornici să călătorească în străinătate”.

Campanie naţională de promovare a destinaţiilor interne

Ministrul a precizat că, în primul rând, se are în vedere o activitate de promovare a obiectivelor, a destinaţiilor turistice din România, la nivel national

”În primul rând, una din aceste acţiuni prevede o achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.Travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencer-ilor”, a mai afirmat ministrul, precizând că valoarea contractului este de 100.000 de euro.

”Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că, cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a adăugat Cadariu.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati