Mircea Toma, despre noile reglementări ale CNA pe rețelele de socializare: Datoria de a reclama este la noi, la public

Mircea Toma, membru în Consiliul Naţional al Audiovizualului, a declarat luni că de câteva luni s-a modificat legea, pentru a transpune o Directivă UE, care extinde reglementările care se aplică pentru TV şi Radio şi asupra spaţiului digital, respectiv platfomele Facebook, Youtube, Instagram, transmite News.ro.

El a precizat că probabil că în viitorul apropiat, CNA va deţine o calitate specială, de ”trusted partner” de partener investit cu o încredere mai consistenţă, în aşa fel încât atunci când reclamă CNA-ul un anumit conţinut, reacţia Youtube să fie mai promptă.

Mircea Toma a declarat în emisiunea Proiect de ţară: România, de la Prima News, că instituţia, care se ocupă de emisiunile TV şi Radio, de câteva luni s-a modificat legea, pentru a transpune o Directivă a Uniunii Europene, şi extinde astfel reglementările şi asupra spaţiului digital.

”Suntem în plin proces de adaptare a normelor de utilizare a acestei legi, în ceea ce priveşte legislaţia secundară, Codul audiovizual, ca să vedem cum putem să îl aplicăm şi în ce măsură se potrivesc normele pentru televiziune pentru audiovizualul de pe diversele platforme folosite frecvent în România, Facebook, Youtube şi Instagram.

Platformele au nişte norme, cu reguli, pe care utilizatorii, respectiv persoanele care urcă pe Youtube un material audiovizual, trebuie să le respecte. Dacă nu le respectă, materialele pot fi şterse, şi, mai mult de atât, conturile pot fi desfiinţate”, a mai arătat Mircea Toma.

Probabil că în viitorul apropiat, CNA va deţine o calitate specială, de ”trusted partner” de partener investit cu o încredere mai consistenţă, în aşa fel încât atunci când reclamă CNA-ul, reacţia Youtube să fie mai promptă”, a precizat Mircea Toma.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati