Modernizarea DN 1 A între Centura București și Mogoșoaia: Maristar a câștigat contractul pentru lărgirea la 4 benzi pe lotul de un kilometru

Constructorul Maristar (România) a câștigat contractul pentru modernizarea DN 1 A între Centura București și Mogoșoaia (județul Ilfov), anunță joi, CNAIR. Maristar este firma care execută lucrările de reabilitare ale podurilor Fetești și Cernavodă pe Autostrada Soarelui, dar înregistrează și întârzieri la contractul pentru Podul Dâmbovicioara de pe DN 73, transmite economedia.ro.

Licitația pentru lărgirea lotului de 1,2 kilometri între Centura București și comuna Mogoșoaia a fost lansată pe 24 martie 2023, șase constructori au depus oferte, iar compania Maristar a avut o ofertă financiară de 61 milioane lei, cu peste 20 de milioane lei mai puțin față de estimarea CNAIR de 85 milioane.

,,Am desemnat astăzi câștigătorul pentru proiectarea și execuția lucrărilor de lărgire la 4 benzi a DN 1 A  sectorul cuprins dintre Centura București și intersecția cu șoseaua Chitila-Mogoșoaia (judetul Ilfov )! Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD, care a câștigat acest contract în valoare 61,56 milioane lei (fără TVA) finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile, are la dispoziție 2 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuția lucrărilor. ” a transmis directorul general CNAIR, Cristian Pistol.

Lărgirea DN 1 A București-Buftea se va face la 2 benzi/sens între Centura București (Pasajul Mogoșoaia) și Parcul Mogoșoaia pe aprox. 1,2 kilometri,  zona mediană va avea o lățime de un metru pentru parapete de protecție, iar trotuarele 2,5 metri. Pe traseu vor fi amenajate și două pasaje pietonale cu scări rulante și lift. Durata pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 12 luni din care, 2 luni perioada de proiectare și 10 luni execuție. Vor fi construite și două pasaje pietonale subterane, primul la intrarea în Parcul Mogoșoaia, iar al doilea în zona Podului peste linia de tren CF 700.

Ofertele depuse pe 22 mai:

1. Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL (Romania)

2. Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Romania – Germania)

3. Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD (Romania – Bulgaria)

4. TRACON SRL (Romania)

5. VIAROM CONSTRCT SRL (Romania)

6. Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) – EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL (Romania)” a transmis pe 22 mai, șeful CNAIR, Cristian Pistol.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati