Modernizarea DN 3 în Pantelimon: CNAIR a primit trei oferte la contractul pentru studiul de fezabilitate

Compania de Drumuri a primit trei oferte pentru studiul de fezabilitate necesar modernizării DN 3 în orașul ilfovean Pantelimon. Licitația pentru lărgirea la 4 benzi a unui tronson de 5-6 kilometri dintre Pantelimon și intrarea în Brănești a fost lansată la sfârșitul lunii februarie, iar după o lună de amânare și suspendare au fost depuse oferte de la: Like Consulting SRL, Asocierea Total Business Land SRL (lider de asociere) – Prospect Drill SRL și TQM Management SRL, a transmis luni directorul CNAIR, Cristian Pistol. Durata contractului este de 7 luni, iar la Pantelimon compania Explan proiectează un nod rutier la intersecția cu Autostrada București Nord, lotul 4 UMB.

„Au fost depuse astăzi trei oferte pentru Elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar lărgirii la 4 benzi a DN 3 între DJ 301 Pantelimon și intersecția cu DJ 301 B

1. LIKE CONSULTING SRL

2. Asocierea TOTAL BUSINESS LAND SRL (lider de asociere) – PROSPECT DRILL SRL

3. TQM MANAGEMENT SRL

Proiectantul care va câștiga acest contract va avea la dispoziție 7 luni pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Expertizei Tehnice.

Valoarea estimată a procedurii este de 806,16 mii lei (făra TVA), iar si sursa de finantare este asigurata prin fonduri europene nerambursabile.

Traseul actual ce realizează legătura dintre DN 3 și intersecția cu DJ 301 și intersecția DN 3 cu DJ 301B are câte o bandă pe sens și un trafic foarte ridicat cu sectoare pe care este atinsă capacitatea de circulație a drumului”, notează CNAIR.

DN 3, drumul vechi spre Constanța este foarte aglomerat mai ales în sezonul estival, mai ales când sunt tamponări pe Autostrada Soarelui între București, Brănești și Fundulea. Va fi lărgit și podul peste Centura București, iar la marginea carosabilului vor fi amenajate piste pentru biciclete, a transmis secretetarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

„Lărgirea la 4 benzi a DN 3 între DJ 301 (orașul Pantelimon) și intersecția cu DJ 301 B (Brănești-Găneasa), al cărei obiectiv general constă în conectivitatea Centurii București cu Autostrada Bucureștiului #A0 și cu rețeaua locală de drumuri. De asemenea, se va analiza și implementarea măsurilor de siguranță a traficului auto și traficului pietonal prin realizarea de:

– trotuare

– piste de biciclete

– treceri de pietoni

– semnalizare verticală și orizontală

– amenajare intersecții

– accese la proprietăți

– panouri fonoabsorbante

– pasarele pietonale, dacă e cazul. Acest proiect se va conecta cu nodul rutier care va realiza legătura între Autostrada Bucureștiului A0 si DN3, nod care se află în curs de proiectare. Vine ca o măsură suplimentară de creștere a capacității de transport a infrastructurii existente în zona Centurii București, aferentă Strategiei de Dezvoltare a Drumurilor Radiale în zona București-Ilfov. Durata contractului este de 8 luni, din care proiectantul trebuie să realizeze atât studiul de fezabilitate, cât și expertiza tehnică”, afirmă Scrioșteanu.

sursa: economedia.ro

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati