Modernizarea oficiilor poștale va costa între 10 și 15 milioane de euro, în următorii doi ani, anunță șeful Poștei Române

Modernizarea oficiilor poștale va costa între 10 și 15 milioane de euro, în următorii doi ani, iar branduirea mașinilor din parcul auto al Poștei Române cu noua identitate vizuală va fi de 50 – 100 de euro pe fiecare autovehicul, a declarat, joi, într-o conferință de presă, directorul general al Companiei Naționale ‘Poșta Română’ (CNPR), Valentin Ștefan, informează Agerpres.

”Oficiile poștale trebuie igienizate și modernizate. Hub-ul din București ne costă 50 de milioane de lei, o să-i punem și noua identitate vizuală. Hub-ul din Moldova o să ne coste, probabil, 30 de milioane de lei. Pentru modernizarea oficiilor poștale estimăm o investiție între 10 și 15 milioane de euro, în următorii doi ani. Modernizarea acestora trebuie făcută, pentru că toată lumea știe că imaginea și atmosfera din oficiile poștale trebuie aduse la zi. De asemenea, branduirea cu noul logo a mașinilor din parcul auto al Poștei o să coste între 50 și 100 de euro pentru fiecare mașină.

În privința uniformelor oferite angajaților, contractul variază… De exemplu, în anul 2023, valoarea a fost cam de cinci milioane de lei, dar Poșta Română nu a avut niciun cost pe acele uniforme, pentru că avem obligativitatea de a angaja multe persoane cu dizabilități și dacă nu faci acest lucru plătești către stat o anumită sumă. În schimb, dacă oferi diferite produse care sunt realizate de companie ca unitate protejată, statul român îți deduce 50% din suma pe care trebuie să o dai la buget. În cazul Poștei Române, în fiecare an avem la dispoziție zece milioane de lei pe care îi cheltuim pe acest tip de firme care vin la licitație pentru uniforme. Motiv pentru care Poșta Română are cost zero pe tot ce înseamnă uniforme”, a afirmat Ștefan.

Conducerea Poștei Române a prezentat, joi, într-o conferință de presă, noua identitate vizuală a companiei, un proces de rebranding demarat, în 2025, ce vizează diversificarea portofoliului de branduri, cu accent pe ghișeuri universale, curierat și logistică, precum și pe servicii financiar-bancare digitale.

Astfel, strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul de transformare organizațională, o nouă identitate vizuală a Poștei Române ‘sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate și a unui brand endorsat’.

Procesul de rebranding este dezvoltat în colaborare cu Inoveo Concept, agenție românească de consultanță în branding și design cu peste 20 de ani de experiență și un portofoliu extins de proiecte pentru branduri naționale și internaționale.

Sursa: Agerpres

Proiectul jurnalistic newsbucuresti.ro este un proiect susținut de AGI
- o asociație neguvernamentală, apolitică și non-profit.
Depinde și de tine să susții o presă independentă.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati