„Monitorul Prețurilor” oferă consumatorilor posibilitatea de a compara prețurile practicate de lanțurile de magazine pentru unele produse de protecție sanitară. Astfel, în cadrul aplicației Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare a fost introdusă o nouă categorie de produse, Măști, Mănuși și Dezinfectanți.
„Împreună cu partenerii noștri, am decis să venim în sprijinul consumatorilor, oferindu-le
posibilitatea de a identifica magazinele unde găsesc aceste produse, foarte căutate în
această perioadă, la prețuri accesibile”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului
Concurenței.
Până în prezent, patru dintre marile lanțuri comerciale au finalizat deja transmiterea acestor informații către aplicație, urmând ca, până la începutul săptămânii viitoare, să finalizeze procesul și ceilalți comercianți.
Platforma este gestionată de Consiliul Concurenței, dar informațiile sunt încărcate în aplicație, la nivel național, de către companiile partenere.
Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare, www.monitorulpreturilor.info, afișează informații
despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparținând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi și Supeco.
Aplicația www.monitorulpreturilor.info poate fi accesată la nivelul întregii țări de pe telefonul mobil, tabletă sau PC, putând fi descărcată din Google Play și App Store.
Proiectul www.monitorulpreturilor.info a fost lansat anul trecut de Consiliul Concurenței și conține două componente: Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare și Monitorul Prețurilor Carburanților (care permite consumatorilor să afle prețurile practicate de către principalele rețele de distribuție a carburanților auto).