Netflix a anunțat că lansează abonamentul de bază cu reclame, o premieră de când există serviciul de streaming, din 2007.
Abonamentul, mai ieftin, este lansat în 12 țări din întreaga lume în noiembrie.
- Mai precis, abonamentul „Basic with Ads” va fi lansat în Canada și Mexic pe 1 noiembrie, apoi în Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Mexic, Coreea de Sud, Spania, Regatul Unit și SUA, pe 3 noiembrie.
Pachetul lunar va costa 7 dolari în Australia, 4,99 lire sterline în Marea Britanie și 6,99 dolari în SUA. Prin comparație, actualul abonament de bază fără reclame lunar costă 10,99 dolari în Australia, 6,99 lire sterline în Marea BritanieGBP și 9,99 dolari în SUA, scrie Gandul.
Persoanele care sunt deja abonate nu trebuie să se uite la reclame decât dacă optează pentru noul pachet.
Celelalte tipuri de abonament rămân neschimbate. Reclamele vor dura între 15 și 30 de secunde și vor fi difuzate înainte și în timpul filmelor și serialelor.
Nu există opțiune de a putea sări peste reclame, dar oficialii platformei spun că vor exista limite de frecvență pentru a se asigura că spectatorii nu văd aceleași anunțuri prea des. Publicitatea politică, armele, tutunul și „schemele de îmbogățire rapidă” nu vor fi permise pe Netflix. De asemenea, brandurile vor putea opri afișarea anunțurilor lor pe conținuturi care prezintă scene de sex, nuditate sau violență grafică, mai spune sursa citată.