150 de pasageri care ar fi trebuit să ajungă la Madrid încă de vineri seară sunt blocați în Otopeni. Cursa lor, operată de Blue Air, a fost din nou amânată.
Compania le-a spus că zborul nu poate avea loc deoarece aeroportul din Madrid ar fi închis din cauza zăpezii. Noua programare este marți după-amiază.
Unii dintre pasageri spun că au contract de muncă în Spania și că trebuie neapărat să ajungă, în timp ce alții sunt nemulțumiți de lipsa de informații cu privire la situația în care se află, scrie Digi24.
Alți pasageri care aveau bilete cumpărate la aceeași cursă au renunțat pur și simplu la călătorie și caută soluții pentru a-și recupera banii
Ramona Colea, reprezentant al unei agenții privind drepturile pasagerilor: „Este foarte important ca pasagerii să citească ce asigurare cumpără. Unele nu acoperă decât situația în care pasagerul a depășit țara. Dacă el a ajuns la check-in și zborul e anulat, nu va beneficia de prevederile poliței de asigurare. Acestea diferă de la asigurător la asigurător.”