O nouă înșelătorie în numele ANAF! Ce date le cer infractorii contribuabililor

Mai mulți contribuabili au semnalat ANAF că sunt sunați de pe numărul de Call Center al instituției de persoane care se recomandă a fi angajați ai Direcției Antifraudă. În acest sens, ANAF avertizează că ”Funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu utilizează Call Center-ul ANAF în relația cu contribuabilii.”

O nouă metodă de înşelăciune îi poate lăsa fără bani pe români. Avertismentul a fost lansat chiar de ANAF.

Reprezentanţii ANAF au anunţat că, în realitate, românii nu sunt sunaţi niciodată de pe numărul din call center-ul ANAF şi nu le sunt cerute date personale.

Astfel, dacă primiţi un astfel de apel telefonic, nu oferiţi date personale sau date despre conturile bancare pe care le deţineţi pentru că altfel puteţi rămâne fără bani în cont.

„ANAF a primit sesizări din partea unor contribuabili prin care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), iar apelanții se recomandă ca
fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite etc.

Atenție!

1. Funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției;

2. Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întamplă PUNCTUAL, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt FOARTE RARE.

Reiterăm următoarele: Agenții Call Center nu oferă și, mai ales, NU SOLICITĂ DATE PERSONALE. Acestea se referă la informații cu privire la conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite, recuperare sume sau alte informații supuse secretului fiscal”, se arată într-un comunicat al ANAF.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati