FlixBus și Christian Tour anunță semnarea unui parteneriat prin care agenția de turism va putea oferi clienților săi călătorii pe cursele FlixBus.
- FlixBus a lansat noi conexiuni pentru sezonul de vară spre Atena, Salonic și spre unele dintre cele mai populare stațiuni de pe litoralul bulgăresc precum Varna, Albena, Balcic, Sunny Beach, Nisipurile de Aur, Byala și Obzor.
Prin acest parteneriat, Christian Tour va putea adăuga o călătorie cu autocarul FlixBus ca parte din pachetul de rezervare a unei vacanțe, din oricare dintre numeroasele orașe europene deservite de FlixBus.
FlixBus deservește peste 100 de orașe din România și operează curse spre 15 țări din Europa
În ultimii ani, FlixBus a creat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și s-a extins la nivel global în 43 de țări. Compania este prezentă pe piața din România din anul 2017 și oferă curse internaționale directe din peste 100 de orașe din România spre 15 țări din Europa.
În luna iunie, Flix a anunțat că va începe curse cu frecvență zilnică spre destinații de vacanță populare din Bulgaria și din Grecia precum Atena, Salonic, Varna, Albena, Sunny Beach, Balcic, Nisipurile de Aur, Byala și Obzor.
De asemenea, cei care plănuiesc un city break vor putea călători cu autocarele FlixBus în orașe precum Sofia, Budapesta, Viena, Praga sau Istanbul.
Prețurile biletelor pentru destinațiile de pe litoralul bulgăresc pornesc de la 59,90 lei pe ruta București – Nisipurile de Aur și Balcic, în timp ce prețul biletelor spre Salonic pornește de la 91,99 de lei.
Pentru rutele Timișoara – Praga sau Cluj-Napoca – Budapesta prețurile biletelor de autocar pornesc de la 252,99 lei, respectiv 138,99 lei.
Cele mai populare destinații pentru perioada verii rămân Turcia, Grecia și Bulgaria
Pentru perioada verii destinaţiile vedetă în rețeaua Christian Tour rămân Turcia, Grecia, Spania, Egipt sau Bulgaria.
Ca procent din vânzările tour operatorului în anul 2023, sejururile în afara ţării au reprezentat 49%, circuitele culturale peste 9%, vacanţele exotice aproximativ 17%, călătoriile individuale peste 9%, călătoriile interne peste 10%, iar serviciile turistice pe zona corporate şi bilete de avion, în jur de 6%.
„În prezent, Christian Tour poate accesa, prin intermediul platformelor sale de rezervări, peste 500.000 unităţi de cazare din toată lumea. Anul trecut, Christian Tour a deschis 13 noi agenţii în Bucureşti şi în ţară, ajungând la un total de 43 de sedii proprii Christian Tour şi 10 francize”, a declarat Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour.
Cererea pentru mobilitate colectivă este în creștere, iar oamenii caută din ce în ce mai mult mijloace de transport accesibile în contextul creșterii prețurilor biletelor de avion și a carburanților.
Anul trecut, 81 de milioane de pasageri au călătorit spre peste 5.600 de destinații din 43 de țări folosind serviciile FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç. Numai în Europa, Flix a raportat peste 55 de milioane de pasageri, o creștere de 41% față de 2022.
La nivel local, extinderea rețelei FlixBus în Grecia și Bulgaria confirmă faptul că există o cerere tot mai puternică din partea pasagerilor români.
„Observăm deja un interes ridicat din partea pasagerilor români pentru destinații consacrate precum Balcic, Salonic și Nisipurile de Aur ceea ce ne confirmă deschiderea turiștilor pentru călătorii cu autocarul. Prin creșterea numărului de destinații disponibile din România sperăm să contribuim la o schimbare în modul în care oamenii călătoresc, ținând cont și de impactul asupra mediului,” a mai precizat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Sustenabilitatea tot mai importantă pentru călători și pentru sectorul turismului
Cel mai recent raport al Organizației Mondiale a Turismului subliniază faptul că tot mai mulți călători iau în considerare aspectele legate de sustenabilitate atunci când își plănuiesc vacanțele. În plus, în următoarea perioadă turiștii vor căuta din ce în ce mai mult un bun raport calitate-preț și vor alege să călătorească mai aproape de casă.
Alături de tren, autocarul reprezintă o alternativă mai sustenabilă față de autoturismul personal și de avion pentru cei care vor să călătorească fără griji către destinația lor de vacanță – cu un factor de emisie de 27,8 g CO2 e/pasager km, de aproape nouă ori mai mic decât cel al avioanelor (238 g CO2 e/pasager km) și de aproape șase ori mai mic în comparație cu călătoria cu mașina personală (166 g CO2 e/pasager km). La nivel local, în regiunea România – Bulgaria, în 2023, călătorii Flix au reușit să reducă 18.310 tone de CO2 călătorind cu FlixBus în detrimentul altor moduri de transport. Toate autocarele Flix (98%) din Europa sunt echipate cu cel mai recent standard de eficiență EURO VI.
Ca parte a strategiei sale de decarbonizare, Flix s-a angajat să realizeze operațiuni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon în Europa până în 2040 și la nivel global până în 2050. Cel de-al doilea raport voluntar ESG al Flix poate fi consultat aici.