Pasagerii Wizz Air trebuie să viziteze ghișeul pentru check-in chiar dacă au realizat deja check-in-ul online

0
255
sursa foto: www.wizzair.ro
Pasagerii care au bilete de avion spre destinațiile Wizz Air trebuie să viziteze ghișeul pentru check-in chiar dacă au realizat deja check-in-ul online, și să fie în aeroport cu cel puțin două ore înainte de plecare, a anunțat compania.

Când sosește la aeroport, pasagerul Wizz Air trebuie să se îndrepte direct către ghișeul de check-in al Wizz Air, unde personalul de handling al companiei aeriene va verifica dacă pasagerul are certificatul/ele, permisul/ele și rezultatul negativ al testului COVID, precum și formularul de înregistrare online aferent, solicitat de țara de destinație.

Dacă aceste documente sunt valide, Wizz Air va emite un nou permis de îmbarcare, care le va permite pasagerilor să se îmbarce. Dacă pasagerul nu poate prezenta toate documentele solicitate, compania aeriană este obligată să refuze transportul, întrucât pasagerul riscă să nu fie acceptat în țara gazdă. Nerespectarea acestor reglementări va rezulta în penalități atât pentru pasager, cât și pentru compania aeriană.

În contextul în care condițiile de intrare sunt diferite de la o țară la alta, Wizz Air a facilitat procesul prin care pasagerii pot verifica regulile de călătorie relevante ale țării de destinație, cu ajutorul Hărții Pentru Planificarea Călătoriei îmbunătățite.

Harta codificată pe culori, disponibilă acum pe toate dispozitivele, este actualizată zilnic în mod automat și include o listă a cerințelor legate de testare, carantină și certificatele de testare specifice fiecărei țări. De asemenea, Wizz Air încurajează pasagerii să verifice site-ul oficial al țării de destinație pentru a găsi informații suplimentare, pentru a verifica cardurile de imunitate acceptate și pentru a confirma toate cerințele de călătorie aplicabile.

Pasagerii pot rezerva în continuare bilete pe wizzair.com și prin intermediul aplicației pentru mobil cu siguranță deplină în această perioadă, grație pachetului de asigurare a călătoriei al companiei aeriene, care include acoperirea Covid-19* și serviciul WIZZ Flex. Cu WIZZ Flex, pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și pot primi 100% din tariful original rambursat imediat în creditul companiei aeriene.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.