Începând de astăzi, platforma de gestionare a parcărilor de reședință din Sectorul 3 are noi îmbunătățiri, anunță Primăria Sectorului 3.
Platforma de gestionare a parcărilor de reşedinţă din Sectorul 3 a fost îmbunătăţită şi permite, de miercuri, atribuirea automată a autorizaţiilor noi pentru parcare, în câteva minute de la depunerea solicitării, în funcţie de disponibilitatea locurilor din zona pentru care se face cererea, arată sursa citată.
Reprezentanţii Primăriei Sectorului 3 au precizat miercuri, pe Facebook, că este nevoie de crearea unui cont dedicat fiecărui solicitant, în cadrul căruia acesta va avea posibilitatea de a completa ulterior necesarul de acte, de a face actualizări, sesizări şi unde va avea disponibilă inclusiv autorizaţia de parcare.
După depunerea cererii pe email şi confirmarea acesteia, solicitanţii vor primi la aceeaşi adresă de email datele de acces în cont. Acestea vor fi introduse în platforma https://parcari3.ro:8443/parcari. Mai mult, îşi pot crea conturi în această platformă şi cei care posedă o autorizaţie pentru parcare, fie ea nominală sau nenominală. Cu ajutorul acestor conturi vor putea actualiza date, vor putea face sesizări sau alte solicitări.
Primăria Sectorului 3 emite un număr de autorizaţii nenominale egal cu numărul locurilor disponibile din fiecare zonă.
În situaţia în care, după atribuirea automată, respectiv emiterea autorizaţiilor de parcare aferente locurilor de parcare nenominale, se va constata că solicitantul nu îndeplineşte una dintre condiţiile prevăzute în regulament, autorizaţia de parcare îşi va înceta de drept valabilitatea, precizează reprezentanţii autorităţii locale.