Platforma de livrări foodpanda lansează pandamart, un concept de magazine proprii de la care utilizatorii pot comanda anumite produse direct din platformă, cu livrare în maximum 30 de minute.
Primele două locaţii pandamart funcţionează în Bucureşti şi Cluj-Napoca, scrie ZF.
„Suntem bucuroşi să anunţăm lansarea magazinelor proprii pandamart pe piaţa din România, fiind un concept prin care urmărim să oferim o experienţă de cumpărare eficientă, la preţuri competitive. Principalul avantaj de care vor beneficia utilizatorii care comandă de la pandamart este timpul ultra-rapid de livrare, lucru posibil prin operarea stocurilor în regim propriu şi al flotei noastre de livratori bine dezvoltată”, a declarat Andreea Petrişor, Managing Director foodpanda România.
În primul trimestru al anului, compania va deschide două locaţii noi în Bucureşti şi Cluj-Napoca. Pentru 2021, foodpanda vizează extinderea reţelei pandamart în oraşe precum Oradea, Târgu Mureş, Piteşti, Ploieşti sau Iaşi.
Potrivit reprezentanţilor foodpanda, produsele puse la dispoziţie prin pandamart vin în completarea ofertei marilor lanţuri comerciale listate pe platformă şi se axează pe nevoile imediate ale clienţilor.
Utilizatorii pot accesa oferta pandamart din secţiunea Shops / Magazine a platformei, având în prezent la dispoziţie aproximativ 1500 de produse pentru comandă, iar compania adaugă noi produse în stoc în fiecare săptămână.
Printre categoriile listate se numără lactate şi ouă, mezeluri şi carne, produse congelate, băcănie, produse pentru mic dejun, dulciuri şi gustări, apă, sucuri şi băuturi, pâine şi produse de panificaţie, cosmetică şi îngrijire personală, produse de curăţenie, produse destinate mamei şi copilului sau produse pentru animalele de companie.