Primăria Municipiului București organizează concurs pentru ocuparea a zece posturi vacante de execuție (funcţie publică) în cadrul Direcției Generale Urbanism și Amenajarea Teritoriului.
“Ani de zile, prin această direcție s-au emis autorizații și documentații care au urâțit orașul și i-au creat disfuncționalități. E nevoie de o schimbare și vă invit, dacă sunteți arhitecți sau juriști, să vă înscrieți la concurs și să fiți parte din schimbare”, a precizat Primarul General, Nicușor Dan.
Depunerea dosarelor se poate face până pe 28 iunie, iar concursul va avea loc pe 8 iulie.
Vezi AICI mai multe detalii despre concurs.
Care sunt condițiile de participare
Direcția Generală Urbanism și Amenajarea Teritoriului – Direcția Urbanism – Serviciul de Urbanism:
– Expert, clasa I, grad profesional asistent – 1 post – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice (în fișa postului nu se prevăd atribuții privind emiterea de certificate de urbanism și autorizații de construcții); – vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 1
an;
– Expert, clasa I, grad profesional principal – 1 post – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism și construcții; – vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 5 ani;
Direcția Generală Urbanism și Amenajarea Teritoriului – Direcția Urbanism – Serviciul de Autorizare:
– Expert, clasa I, grad profesional principal – 1 post – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism și construcții; – vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 5 ani;
– Expert, clasa I, grad profesional principal – 1 post – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice (în fișa postului nu se prevăd atribuții privind emiterea de certificate de urbanism și autorizații de construcții); – vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 5 ani;
– Expert, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism și construcții; – vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 1 an;
Direcția Generală Urbanism și Amenajarea Teritoriului – Serviciul Proiecte Urbane:
– Expert, clasa I, grad profesional principal – 2 posturi – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism și construcții; – vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 5 ani;
– Expert, clasa I, grad profesional asistent – 2 posturi – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism și construcții; – vechimea minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 1 an;
Proba scrisă a concursului se va desfăşura în data de 08.07.2021, ora 11.00 la
sediul Primăriei Municipiului Bucureşti, iar interviul se va susţine, de regulă, într-un
termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data
publicării prezentului anunţ pe site-ul P.M.B. (www.pmb.ro), în perioada 08.06.2021-
28.06.2021, la Direcţia Managementul Resurselor Umane, etajul 2, camera 246 C, de
luni până vineri între orele 10.00 – 15.00.
Bibliografia, tematica și atribuțiile stabilite în fișa postului se vor afişa la sediul
Primăriei Municipiului Bucureşti și pe site-ul P.M.B. (www.pmb.ro).
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 021.305.55.00, int.
2070, 2071, 2072, persoană de contact Nicoleta Potlog, expert în cadrul Serviciul
Evidență Personal, e-mail nicoleta.potlog@pmb.ro.