Suspiciune de infestare cu ploșnițe într-un magazin Ikea din Capitală. Responsabilii au confirmat posibila apariție a insectelor și spun că că fac o investigație amplă pentru a rezolva eventualele probleme. Și comisarii ANPC au demarat controale la magazinul de mobilă:
- ”Vom verifica în amănunt această situație, tocmai pentru a ne asigura că putem transmite consumatorilor fie lucruri ce țin de siguranța acestora, fie legate de măsurile pe care le-am luat”, a anunţat președintele ANPC, Horia Constantinescu.
Problema a fost semnalată pe o rețea de socializare, după care conducerea Ikea Pallady a confirmat posibila apariție a insectelor în unele zone din depozit. Responsabilii precizează că fac o investigație amplă pentru a rezolva eventualele probleme.
De asemenea, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor anunță că face controale la magazinul de mobilă Ikea în care s-a reclamat invazia de ploșnițe.
„I-am rugat pe cei care sunt acum în control să facă verificări amănunțite, pentru că exact așa cum ați văzut și dvs. și automat și noi imaginile ce au circulat în spațiul public, probabil și dânșii au luat măsuri imediate atât de a verifica, cât și de a dezinfecta zonele respective.
I-am rugat pe colegii mei să facă o verificare amănunțită, pentru că în condițiile în care se vor găsi urme de prezență a acestor insecte, cu siguranță putem lua în calcul și faptul că parte dintre bunurile, din produsele comercializate au fost eventual infestate.
Vom verifica în amănunt această situație, tocmai pentru a ne asigura că putem transmite consumatorilor fie lucruri ce țin de siguranța acestora, fie legate de măsurile pe care le-am luat”, a anunţat președintele ANPC, Horia Constantinescu, luni, la Antena3 CNN.
Întrebat dacă a avut și solicitări ale oamenilor sau reclamații, cum că ar fi găsit ploșnițe în mobila cumpărată, reprezentantul ANPC a negat această informaţie.
„Nu, dar putem lua în calcul și gândiți-vă că este o surpriză neplăcută pe care cu siguranță un consumator nu are cum să o aibă în vedere, fără a avea aceste informații.
Nu te gândești că te duci într-un magazin de nivelul celor de la Ikea și îți cumperi mobilă şi în mobilă găsești și pe alții cu care să împarți eventuali chiria apartamentului. Iar în cazul în care se dovedește prin sondaj că există ploșnițe și în cutiile produselor aflate acolo, lucrurile vor îmbrăca o cu totul altă formă”, a mai spus şeful de la Protecţia Consumatorilor.
Într-o postare pe rețeaua de socializare Reddit, o persoană a semnalat prezența ploșnițelor.
IKEA România a dat asigurări că siguranța și sănătatea angajaților și clienților sunt prioritare și a început imediat o investigație internă cu privire la problema prezenței unor ploșnițe în magazinul IKEA Pallady. „În prezent examinăm circumstanțele legate de acest posibil incident. Din informațiile preliminare, zona posibil afectată este depozitarea recuzită a magazinului, fără an afecta produsele de larg consum destinate publicului sau zona comercială a magazinului”. Reprezentanții IKEA au declarat că vor începe să ia imediat toate măsurile necesare pentru a rezolva problemele identificate, în funcție de rezultatele investigației.