Primăria Sectorului 6 va simplifica modul de lucru cu comercianţii. Astfel, actele necesare pentru autorizarea operatorilor se va face doar o dată la patru ani, nu anual, aşa cum se întâmplă în prezent.
Doar documentele care expiră, gen contract de salubrizare, reînnoirea actului de la mediu ori avizul de la RAR, vor fi avizate între timp, iar operatorii vor notifica autorităţile locale.
„O premieră naţională în Sectorul 6, simplă, pe care o pot prelua şi alţi primari! De când am venit la primărie, de multe ori, dacă îţi pui mintea la contribuţie, poţi să şi inovezi. În urma unor întâlniri din campania electorală din 2020, în care cea mai mare problemă a oamenilor din mediul de afaceri din Sectorul 6 era birocraţia (dublată de presiuni şi eventual şpagă), am hotărât să cerem actele necesare pentru autorizarea operatorilor doar o dată la patru ani. Doar dacă apar modificări între timp în actele de funcţionare, au obligaţia de a ne notifica. Dacă nu, nu. Doar anual, o cerere, o declaraţie pe propria răspundere, cum că documentele depuse anterior nu au suferit modificări.
Totul online, sau analog, după preferinţe. Am gândit proiectul împreună cu consilierul local al PNL, Cristian Pascu, el fiind unul dintre cei mai implicaţi oameni pe care îi ştiu pentru a uşura activitatea IMM-urilor. Aştept contribuţia mediului de afaceri din Sectorul 6!”, a transmis Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6.
Deocamdată, propunerea se află la stadiul de proiect aflat în dezbatere publică, pe site-ul Primăriei Sectorului 6.