Primăria Sectorului 2 a montat un sistem de livrare a coletelor la sediul instituției, pentru ca oamenii să îşi poată ridica oricând documentele solicitate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Încă de săptămâna trecută, cetăţenii îşi pot ridica documnetele solicitate la orice oră din zi şi din noapte, ca urmare a instalării unui easybox securizat la sediul instituției, denumit smart locker, similar cu cele din industria de curierat.
Datorită acestei noi soluţii inovatoare pentru administraţia publică, oamenii vor face mai puţine drumuri la sediul Primăriei Sectorului 2 şi îşi vor putea rezolva problemele administrative chiar şi în afara programului de relații cu publicul al instituţiei.
„Cred că este o inovaţie la nivelul Bucureştiului, această primărie deschisă 24/7. Îţi laşi numărul de telefon la registratura primăriei, iar atunci când documentele sunt gata, ele sunt depuse în acest smart locker de unde le poţi ridica primind un SMS cu un cod QR. Documentele pot fi ridicate dimineaţa devreme, seara târziu, în weekend, de sărbători, oricând. Oamenii nu vor mai fi nevoiţi să îşi ia liber de la serviciu ca să vină să îşi ridice documentele de la primărie.”, a explicat primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu.
În paralel, Primăria Sectorului 2 lucrează la o procedură pentru ca şi depunerile de documente să se poată realiza fără drumuri la ghişeu.
„În prezent lucrăm la procesul de depunere documente, pe care ne dorim să îl facem similar cu cel de ridicări documente. La depunere, oamenii au nevoie de cele mai multe ori de puțin sprijin în aşa fel încât să ştie că au depus toate documentele necesare. Dacă în mediul privat se poate face, se poate şi în administraţia publică.”, a mai spus primarul Sectorului 2.
Pentru cei care preferă interacțiunea umană, tradiţională, ghişeele rămân deschise, acest smart locker fiind o soluţie pentru cei care nu îşi pot ridica documentele solicitate în timpul programului de lucru al instituţiei.
În curând, Primăria Sectorului 2 va lansa alte două noi platforme, respectiv:
- Portalul Asociații de Proprietari – menit să îmbunătăţească şi să simplifice comunicarea cu cele aproape 2.700 de asociaţii de proprietari din Sectorul 2.
- Platforma ePS2 – prin care toate serviciile Primăriei Sector 2 vor fi disponibile online, la un click distanţă, din confortul casei, în orice moment al zilei.