Processing

Donează prin Transfer Bancar în contul Asociației Global Inclusion

  • lei *

Primăria Sectorului 3 oferă semnătură digitală certificată tuturor cetățenilor utilizatori ai serviciilor electronice puse la dispoziție de autoritatea locală

Primăria Sectorului 3 oferă semnătură digitală certificată tuturor cetățenilor utilizatori ai serviciilor electronice puse la dispoziție de autoritatea locală pe portalul instituției. Pentru a accesa portalul de servicii electronice, locuitorii Sectorului 3 trebuie să dețină un cont și o semnătură digitală.
  • În interacțiunea online cu Primăria Sectorului 3, persoanele interesate pot depune și solicita, de la distanță, documentele necesare folosind o semnătură digitală calificată, direct din contul creat pe portalul www.primarie3.ro.
Semnătura electronică este echivalentă din punct de vedere juridic cu cea olografă.
  • Primăria Sectorului 3 vine în sprijinul cetățenilor care nu dețin deja o semnătură proprie și pune la dispoziția acestora, o singură dată, o semnătură electronică în cloud, pentru o perioadă determinată de trei luni.
Pentru verificarea contului/identificarea video, utilizatorul va parcurge următorii pași:
apăsați pe numele de utilizator situat în dreapta sus;
contul meu;
spațiul personal;
identificare video.
Cum putem intra în posesia unei semnături electronice gratuite
Persoanele interesate de obținerea semnăturii electronice trebuie să parcurgă următoarele etape:
Accesați site-ul www.primarie3.ro;
Dacă aveți cont, folosiți user-ul și parola pentru a vă loga;
Pentru crearea unui cont nou, apăsați pe butonul „Cont nou”;
Completați căsuțele cu datele dvs., apoi apăsați pe „Cont nou”;
Accesați-vă adresa de e-mail și apăsați pe „Confirmare cont nou”;
Introduceți parola dorită pentru contul nou și apăsați pe „Confirmare și setare parolă”;
Contul a fost creat. Apăsați pe „Pagina principală”;
Apăsați pe butonul „Acte necesare”;
Alegeți tipul de operațiune care vă interesează și selectați „Formular online”;
Bifați căsuțele și apăsați pe „Completare cerere”;
Completați cu datele dumneavoastră și apăsați pe „Salvează și continuă”;
Descărcați documentele afișate. Documentele de tip Opis trebuie printate, completate, scanate/fotografiate și salvate pe dispozitivul dumneavoastră;
Apăsați pe „Către atașamente”;
Pentru a crea o semnătură electronică, apăsați pe link-ul „Aici”;
Bifați căsuțele și apăsați pe „Completare cerere”;
Completați cu datele dumneavoastră și apăsați pe „Continuă”;
Apăsați pe „Identificare video”;
Citiți informarea GDPR, iar la finalul paginii bifați căsuța și apăsați pe „Continuați”;
Completați cu datele dumneavoastră, bifați căsuțele și apăsați pe „Apasă aici pentru a începe”;
Identificarea video este neasistată, urmați indicațiile înregistrate de pe chat bot;
După finalizarea identificării, apăsați pe „Solicitări”, apoi pe „Solicitări nedepuse”, apoi „Vezi detalii” și „Continuă”;
Datele dumneavoastră sunt deja completate, iar documentele sunt descărcate, completate și salvate pe dispozitivul dumneavoastră;
Apăsați pe „Salvează și continuă”, apoi pe „Către atașamente”, unde bifați a doua căsuță și apoi apăsați pe „Către anexe”;
Apăsați pe „Confirmă”;
Încărcați pe rând fiecare document menționat și apăsați pe „Salvează și continuă”;
Apăsați pe „Acceptă și mergi la pasul de autorizare”;
Veți primi un cod prin SMS. Întroduceți acest cod și apăsați pe „Autorizează semnarea”;
Documentele au fost trimise. Apăsați pe „Continuă”;
Documentele dumneavoastră au fost preluate de primărie, urmând a fi soluționate în termenul legal.
Subliniem că semnătura electronică este ofertată o singură dată cu titlu gratuit și trebuie folosită obligatoriu în șapte zile calendaristice de la acceptarea identificării video, prin semnarea efectivă a documentelor.
Obținerea semnăturii/verificarea contului se face între orele 9.00–18.00, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale. Asistență în demersul online, la sediul Primăriei Sectorului 3
Pentru persoanele fără acces la tehnologie, Primăria Sectorului 3 pune la dispoziție, în zona de self-service (Calea Dudești nr. 191), calculatoare și imprimante. Personalul specializat oferă sprijin constant pentru completarea și transmiterea documentelor online.
Proiectul jurnalistic newsbucuresti.ro este un proiect susținut de AGI
- o asociație neguvernamentală, apolitică și non-profit.
Depinde și de tine să susții o presă independentă.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati