Primăria Sectorului 6 a început testarea platformei “Primărie fără Hârtie”. Timpul de interecțiune al cetățenilor cu instituția, scurtat cu 90%

Primăria Sectorului 6 a început testarea platformei “Primărie fără Hârtie”. Astfel, cetățenii nu vor mai fi obligați să se deplaseze la sediul instituției ca să obțină documentele de care au nevoie. Proiectul urmărește, de asemenea, reducerea timpului de înregistrare a unui document transmis electronic cu 90% față de momentul actual.

Sectorul 6 al Municipiului București a început implementarea proiectului „Primărie fără hârtie și implicarea cetățenilor în planificarea strategică a Sectorului 6”, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, în cadrul CP12/2018, potrvit unui comunicat de presă.

Astăzi, 17 ianuarie, angajații Registraturii din cadrul Biroului Unic au fost primii care au participat la sesiunea de instruire și de testare a platformei. Aceștia au fost împărțiti în doua grupe, respectând distanțarea socială și ținându-se cont de egalitatea de șanse și gen.

“Oamenii nu vor mai fi obligați să se deplaseze la Primăria Sectorului 6 ca să obțină documentele de care au nevoie. Ne referim aici, spre exemplu, la certificate de urbanism, autorizații comerciale, eliberare orar de funcționare, petiții și sesizări, se vor putea înscrie în audiență la primar, viceprimar, directori etc.

Urmărim reducerea timpului de înregistrare a unui document transmis electronic cu 90% față de momentul actual pentru cei care își vor face cont pe platformă. Cetățenii care nu își vor face cont și se vor deplasa la sediile noastre vor fi asistați.

Anul acesta vom extinde conceptul <Primărie fără hârtie> și la restul instituțiilor subordonate.

Platforma va putea fi accesată începând cu luna martie, pe noul site primărie6.ro, ce va fi lansat în aceeași perioadă”, a declarat Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6.

Cetățenii nu vor mai fi obligați să se deplaseze la Primăria Sectorului 6 pentru acte

Vor urma încă două zile de instruire și testare cu restul angajaților Biroului Unic, iar sesiunea va continua cu celelalte departamente funcționale din cadrul Primăriei Sectorului 6 al Municipiului București.

Odată cu implementarea proiectului ”Primărie fără Hârtie”, cetățenii nu vor mai fi obligați să se deplaseze la Primăria Sectorului 6 ca să obțină documentele de care au nevoie.

Proiectul urmărește, de asemenea, reducerea timpului de înregistrare a unui document transmis electronic cu 90% față de momentul actual.

Totodată, prin implementarea ”Primărie fără Hârtie”, arhivarea documentelor se va face electronic, iar fluxul informațional din cadrul instituției va fi digitalizat.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati