În Sectorul 3, totul se rezolvă acum online. Fie că vrei să îţi plăteşti taxele, fie că vrei să depui actele pentru o autorizaţie de construire sau să faci o programare la starea civilă, poţi face asta de oriunde, folosind orice device (telefon, tabletă, laptop etc.) conectat la internet.
Primăria Sectorului 3 a implementat Proiectul „Primăria NON-STOP”, prin care a dezvoltat o serie de servicii publice online pentru eficientizarea comunicării dintre instituţie şi cetăţeni, dar şi pentru reducerea resurselor alocate (bani, timp etc.).
Atfel, locuitorii Sectorului 3 pot beneficia de următoarele servicii online:
– Plata taxelor şi impozitelor locale;
– Depunerea de cereri şi documentaţie pentru solicitarea unui loc de parcare;
– Obţinerea de Certificate de Urbanism;
– Depunerea de sesizări şi urmărirea traseului lor interdepartamental şi al statusului în timp real;
– Aplicaţia intitulată „I love S3”, ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil şi care permite o vizualizare a hărţii sesizărilor primite de la cetăţeni, precum şi statusul lor de rezolvare;
– Programarea căsătoriilor pentru cetăţenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar şi cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;
– Programarea pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;
– Eliberarea de autorizaţii, acorduri şi avize de funcţionare comercială;
– Eliberarea certificatelor de atestare fiscală;
– Înscrierea exclusiv online în creşele din Sectorul 3;
– O secţiune care permite cetăţenilor o evaluare a activităţii instituţiei, care constituie un feedback necesar şi util pentru obiectivele viitoare.
TEHNOLOGIA ÎNVINGE BIROCRAŢIA!
De ce „ Primăria NON-STOP”? Pentru a face accesul mai facil şi mai eficient al cetăţenilor la serviciile oferite de Primăria Sectorului 3 prin intermediul instrumentelor de comunicare online, pentru scăderea termenelor de răspuns la solicitările cetăţenilor şi rezolvarea mai rapidă a problemelor sesizate de aceştia, pentru informarea eficientă a cetăţenilor cu privire la serviciile online pe care instituţia le oferă, pentru creşterea gradului de transparentizare a activităţii instituţiei, pentru eficientizarea pe termen mediu şi lung a cheltuielilor bugetare prin reducerea personalului destinat lucrului direct cu publicul şi transferarea comunicării cu cetăţenii în sistem online, pentru o evaluare mai clară a gradului de satisfacţie al cetăţenilor în ceea ce priveşte activitatea instituţiei, pentru îndeplinirea obiectivelor impuse prin Strategia Naţională privind Agenda Digitală pentru România, pentru că Primăria Sectorului 3 este cea mai digitalizată instituţie publică din România.