Primark își propune să creeze cât mai multe haine ușor de reciclat. Compania lansează un nou program de formare adresat echipelor Design si Produs

Primark și Circular Textiles Foundation (Fundația pentru Textile Circulare) lansează un nou program de formare adresat echipelor de design și de produs ale retailerului de modă.

  • Programul își propune să identifice oportunități pentru a crea cât mai multe haine ușor de reciclat și pentru a perfecționa echipa Primark în ceea ce privește implementarea practicilor circulare. 

Retailerul international de moda Primark a incheiat un parteneriat cu Circular Textiles Foundation (Fundatia pentru Textile Circulare) pentru a dezvolta un program aprofundat de formare pentru diviziile sale de Design si Produs. Programul vizeaza principii avansate de design circular in materie de imbracaminte, avand in centru procesul de reciclare, in linie cu angajamentul Primark de a produce mai multe haine reciclabile pana in anul 2027. 

In cadrul programului, echipele de design si produs ale Primark, alaturi de  furnizorii selectati, vor analiza fiecare categorie de imbracaminte Primark pentru a intelege cum pot fi aplicate principiile circularitatii pe baza caracteristicilor unice ale fiecarui tip de produs. Fundatia va organiza, de asemenea, o serie de ateliere pentru a ajuta echipele sa puna in practica teoria design-ului circular si pentru a le arata acestora cum sa transpuna aceasta filosofie in viata de zi cu zi.

Parteneriatul dintre Primark si Circular Textiles Foundation se bazeaza pe primul program de formare in design circular implementat anul trecut de fundatie in cadrul companiei, la care au participat peste 500 de angajati Primark.

Pentru a oferi produselor sale o viata mai lunga, Primark s-a angajat ca toate articolele sale de imbracaminte sa fie produse din materiale reciclabile pana in 2027.

In ultimii doi ani, retailerul a incorporat principii de design circular in mai multe colectiil ale sale, iar anul trecut a lansat prima sa colectie de 35 de piese de imbracaminte pentru barbati, femei si copii, realizate in conformitate cu Standardul de Produs Circular Primark.

De atunci si pana in prezent, compania a continuat sa isi extinda aceasta ambitie, inclusiv prin lansarea unei game de imbracaminte pentru copii si o colaborare recenta cu Disney, partenerul sau pe termen lung, care marcheaza 30 de ani de The Lion King, ambele concepute cu gandul la viitor si la sustenabilitate.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati