Primarul Sectorului 6 ironizează proiectul trenului metropolitan: Trenuri urbane care iau călatori de nicăieri și îi lasă niciunde

0
378

Proiectul Trenului Metropolitan Bucureşti-Ilfov, inițiat de primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, va costa 962 milioane de euro. Din acestă sumă, 614 milioane de euro reprezintă achiziţia unor trenuri noi, iar cu restul ar urma să fie modernizate staţiile, să fie construite noi puncte de oprire şi să fie modernizate unele treceri la nivel cu calea ferată. 

Pe lângă specialiștii care contestă proiectul, primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, îl ironizează și el pe primarul Nicușor Dan, afirmând că de doi ani se bate pasul pe loc, că nu s-au făcut investiții serioase pe tema transportului în comun și că dacă ar fi existat un plan serios, Primăria Capitalei ar fi dispus măcar realizarea unui Plan Urbanistic Zonal (PUZ).

„Decât să se insiste pe proiecte faraonice si scumpe, fără cap și coadă, cu trenuri urbane care iau calatori de nicăieri și îi lasă niciunde (eu încă mai aștept studiul ăla origine-destinatie), mai bine ne-am concentra pe lucruri mai realizabile cum ar fi reparerea liniilor de tramvai, investitii in transportul public de calitate și proritizarea acestuia in trafic. Chestiuni mai umane, mai urgente, mai utile, mai simple. Căci de mega proiecte prost fundamentate care nu se întâmplă sau care sunt nefezabile, m-am cam săturat. Oricum se bate pasul pe loc de doi ani, asa cum am spus că se va întâmpla încă de acum doi ani. Dacă cineva avea intenții seriose pe tema asta, măcar demara un PUZ. E prea târziu, prea putin. Just facts… Nu s-a avansat cu nimic, bine ca nu am așteptat cu Parcul Liniei dupa iluzoriul tren urban și i-am dat înainte ca sa poată respira nițel și cartierul Militari. Decât sa vin cu scuze, mai bine cu rezultate. Hai sa le facem pe cele realizabile si sa le facem intr-un orizont de timp decent. Hai cu Prelungirea Ghencea, hai cu cele începute”, a transmis Ciucu pe contul său de Facebook.

sursa: G4Media.ro

Trenul Metropolitan Bucureşti-Ilfov va costa 962 milioane de euro şi va avea o cerere de 86.000 de călătorii/zi

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.