Lidl România introduce, în fază de testare, un nou produs pe segmentul peștelui proaspăt, un burger din somon proaspăt, realizat în colaborare cu un producător local. Potrivit companiei, este primul produs de acest tip disponibil pe piața românească în categoria pește proaspăt ambalat.
Noua opțiune alimentară este lansată cu titlu experimental, urmând să fie evaluată în funcție de interesul consumatorilor.
- Acest produs face parte dintr-un proiect pilot desfășurat în 20 de magazine Lidl aflate în zona București, Constanța și Tulcea, ca parte a strategiei Lidl de extindere a sortimentației cu opțiuni mai sănătoase și sustenabile pentru o alimentație conștientă.
Noul produs reflectă preocuparea Lidl de a inova în sortimentul de produse și de a promova un stil de viață sănătos și o dietă echilibrată, oferind o alternativă gustoasă și nutritivă la burgerii clasici din carne de vită sau porc.
Burgerul de somon se diferențiează printr-un profil nutrițional echilibrat, oferind multiple beneficii:
• Sursă excelentă de proteine, cu 20g de proteină la 100g de produs;
• Conține acizi grași Omega-3, esențiali pentru sănătatea inimii și a creierului;
• Una dintre puținele surse naturale de vitamina D, nutrient important pentru imunitate și sistemul osos;
• Conținut redus de grăsimi saturate și colesterol, comparativ cu burgerii tradiționali.
Burgerul de somon face parte dintr-un test de sortiment care include 7 articole noi, disponibile în prezent în 20 de magazine Lidl din România.
Produsele acoperă o varietate de specialități din pește și fructe de mare, menite să contribuie la un stil de viață sănătos și o dietă conștientă, prin diversificarea ofertei de produse cu pește.