Bringo, prima platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare rapidă la domiciliu, și Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri din România, devin parteneri cu scopul extinderii opțiunilor pentru cumpărături online.
- Începând cu luna septembrie, peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare din magazinele Auchan pot fi comandate online prin platforma Bringo.
Astfel, utilizatorii Bringo au la dispoziție peste 30.000 de produse din magazinele fizice Auchan, atât produse alimentare din categorii precum fructe și legume proaspete, carne, lactate, produse de băcănie și patiserie, cât și produse non-alimentare, de la electrocasnice și articole de îngrijire a casei sau grădinii, până la hrană și produse pentru animalele de companie.
De asemenea, membrii MyCLUB Auchan își pot conecta cu ușurință cardul de fidelitate în aplicația Bringo pentru a avea acces la numeroase avantaje și beneficii la cumpărături.
În acest moment serviciul Bringo de livrare din Auchan este disponibil în cele 8 hipermarketuri din București (Titan, Militari, Crângași, Drumul Taberei, Berceni, Cotroceni, Pallady și Vitan), iar în perioada următoare vor fi adăugate în Bringo toate hipermarketurile Auchan din țară.
Parteneriatul reprezintă obiectivul comun al acelor două companii de a veni în întâmpinarea consumatorilor și a noilor tendințe ale comportamentului de cumpărare.
În acest sens, inițiativa se traduce prin: disponibilitatea unui număr tot mai mare de opțiuni privind magazinele de unde clienții își pot efectua cumpărăturile online, în funcție de necesități și proximitate; accesul la mai multe magazine dintr-o singură aplicație; diversitatea produselor și a ofertelor, aceeași ca în magazinele fizice; mai multe opțiuni de livrare în funcție de preferințele clienților.
Disponibilitatea magazinelor Auchan pentru utilizatorii Bringo se adaugă unei liste importante de beneficii pe care platforma le oferă deja, de la personal shopper-ul care oferă asistență personalizată de-a lungul întregului traseu al comenzii, până la oferte de la producători locali, mai multe opțiuni de livrare, și garanția primirii banilor înapoi în cazul în care clienții sunt nemulțumiți de starea produselor din categoria fresh.