Programul magazinelor PPC Energie Muntenia din Bucureşti și Ilfov de sărbători

Magazinele PPC Energie Muntenia din municipiul Bucureşti și din judeţele Giurgiu și Ilfov vor avea un program modificat în perioada 24 – 31 decembrie:

  • 24 decembrie 2024: fiecare dintre magazine va fi deschis la ora obișnuită, iar programul va fi unul scurt –  08:00-14.00, respectiv 09:00-15:00, în funcție de orarul de funcționare al fiecăruia dintre ele. Cel situat în Galeriile Titan din București va funcționa în intervalul 09-18;
  • 25-26 decembrie 2024: zile libere legale – magazinele vor fi închise;
  • 31 decembrie 2024: magazinele funcționează în intervalul orar 09 – 15. Cel situat în Galeriile Titan din București funcționează în intervalul 09-18.

Serviciul de call-center va fi disponibil în intervalul 25-26 decembrie numai pentru informații în sistem automat, precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.  În celelalte zile va funcționa conform programului obișnuit.

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale și astfel nu este necesară deplasarea în magazinele PPC Energie Muntenia.

Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online folosind secțiunea Index din cadrul aplicației myPPC sau de pe pagina web https://myppc.ppcenergy.ro/. De asemenea, pentru a trimite indexul pentru energie electrică, se pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numerele de telefon gratuite 0800 07 07 01 (valabil pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice de pe piața concurențială) sau 0800.07.08.09 (pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice în regim reglementat), respectiv numărul cu tarif normal 021.9977.

Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia, clienții pot utiliza numărul de telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 08:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale). La acest număr pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

Plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Ca noutate, pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție de plată prin POS.

Clienții pot alege să utilizeze aplicația myPPC, care poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati