Promenada Mall își extinde portofoliul de magazine cu opt branduri noi

0
427
Pixabay
Promenada Mall a anunțat luni că își extinde portofoliul cu opt noi magazine pentru familie, îngrijire și frumusețe, modă, design, susținând în același timp și antreprenorii locali.

Promenada Mall continuă programul Deschis: Pop-up Shop

Pentru a sprijini micii antreprenori români în căutare de spații comerciale, Promenada Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall prin inaugurarea a încă trei noi magazine și îi invită în continuare pe cei interesați să se înscrie în program.

„Parteneriatul cu Promenada Mall le va oferi acces la facilități speciale, prezență într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din București, acces la clienți noi și expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing Promenada Mall. Acest program este unul continuu, iar antreprenorii locali interesați să aibă un spațiu de vânzare sunt invitați să aplice ușor, online”, se specifică în comunicatul companiei, notează economica.net.

Rembrandt Art Centre, magazin-atelier cu produse de tip arts & crafts și workshop-uri

Astfel, clienții Promenada sunt așteptați în noul magazin AZA Boutique, un shop tematic, axat pe obiecte de decor realizate în ediții limitate, în primul magazin al creatoarei de modă Kinga Varga și în Rembrandt Art Centre, un magazin-atelier cu produse de tip arts & crafts și workshop-uri săptămânale pentru copii, tineri și adulți, precum ateliere de desen, pictură manga sau pictură pe haine.

5 noi brand-uri internaționale în Promenada Mall

Promenada deschide Mothercare & Early Learning Centre, un magazin specializat cu articole dedicate părinților, viitorilor părinți și copiilor, cu un sortiment variat, de la produse de îngrijire, haine și până la jocuri menite să susțină dezvoltarea celor mici.

Cele mai noi tendințe în beauty pot fi gasite la My Geisha – celebrul lanț de parfumerii și produse de îngrijire, fondat de Denisa Tănase. Cu un format premium, acest magazin este organizat special pentru a oferi o experiență de cumpărături rapidă, cu raioane create în funcție de tipul de ten și de rutină și consultanți gata să ofere sfaturi.

Noul magazin Moon Glow aduce în România trendul internațional al produselor coreene de beauty, într-un spațiu ce oferă cel mai vast sortiment de produse de îngrijire personală, de la cele mai cunoscute branduri din Coreea: LaDor, Dr.Ceuracle, Maxclinic, Beauty of Joseon, Dr.GIunik, Son&Park, So Natural, Isntree sau Purito.

Hub de stil vestimentar, Promenada își extinde portofoliul cu noul magazin Fashion Drop, într-un spațiu inedit, ce pune accent pe experiența de shopping prin integrarea unui decor realizat cu ajutorul tehnologiei avansate, ce proiectează elemente fantastice de imagistică într-o continuă mișcare.

Noutățile toamnei includ și deschiderea unui punct Tabac Xpress și extinderea centrului de wellness Vitality Asian SPA, ce oferă în acest moment 9 camere de masaj și terapeuți nativi din Bali.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.