Raiffeisen Bank închide casieriile din majoritatea sucursalelor

Raiffeisen Bank a anunţat că începând de astăzi aproape întreaga reţea de sucursale va opera fără casierii, clienţii putând să realizeze tranzacţii pe maşinile multifuncţionale din unităţile bancare sau pe canale online, respectiv Raiffeisen Online, Smart Mobile, ATM-uri, MFM-uri, echipamente depunere multivalută.

Banca va mai pastra casierii in cateva dintre unitatile sale, urmand ca doar in aceste agentii sa fie facute operatiuni cu numerar, in mod exceptional, pentru plata ratelor la credite.

Aici lista cu agentiile bancii care mai fac operatiuni cu numerar.

Operaţiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi facute pe maşini multifuncţionale sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivaluta).

“Pandemia a insemnat, pe langa multe altele, si o deschidere mai mare din partea clientilor fata de solutii digitale, lucru care ne-a incurajat sa adaptam in consecinta si solutiile noastre pentru numerar, degrevand astfel agentiile de o munca repetitiva, cum e cea de casierie. Astfel, colegii nostri din unitati vor putea dedica mai mult timp interactiunilor cu valoare adaugata pentru clienti, fiind la dispozitia lor atat pentru consultanta legata de serviciile digitale ale bancii, cat si pentru produsele de creditare, de economisire sau investitii”, a spus Monica Udrescu, director Canale de Vanzare cu Interactiune Umana la Raiffeisen Bank.

Soluţiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clienţilor, sunt accesibile prin reşelele de maşini ale băncii, mult mai mari numeric decât reţeaua de unităţi.

Ce operaţiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank?

  • Depunere si retragere de numerar in si din conturile proprii;
  • Depunere in contul unui tert;
  • Plata ratelor;
  • Plata facturi;
  • Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank);
  • Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei);
  • Mini-extras de cont;
  • Interogare sold;
  • Schimbare PIN;
  • Deblocare PIN

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,22 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Numarul clientilor digitali ai bancii a depasit 1 milion la finalul lunii septembrie 2021. Banca are peste 4.600 de angajati, 300 de agentii in toata tara, 660 de ATM-uri, 455 de masini multifunctionale (MFM-uri, din care 108 sunt si pentru lei si pentru euro si o retea de peste 25.600 de POS-uri.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati