Reacţia Lidl după ce magazinele sale au fost amendate de ANPC

Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au amendat 265 de magazine Lidl cu peste 3,5 milioane de lei, printre neregulile descoperite aflându-se produse expirate, mizerie şi insecte. De asemenea, 24 de magazine Lidl au fost închise.

  • Reprezentanţii Lidl România au transmis că au făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situaţii.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a realizat, de la începutul lunii august, o serie de controale, pentru a verifica modul în care este respectată legislația în vigoare, în domeniu, în magazinele lanțului de supermarketuri Lidl, la nivelul întregii țări.

Au fost controlate 265 de magazine, iar, pentru neregulile constatate, comisarii ANPC au aplicat următoarele sancțiuni: 347 de amenzi contravenționale, în valoare totală de 3,5 milioane de lei; 144 de avertismente; oprirea definitivă de la comercializare a produselor alimentare neconforme, în valoare de aproximativ 75.000 lei; oprirea temporară a prestării de servicii, până la remedierea deficiențelor, pentru 24 de unități; închiderea unității pentru o perioadă de până la 6 luni, pentru 4 magazine; închiderea unității pentru o perioadă cuprinsă între 6-12 luni, pentru o unitate.

Răspunsul Lidl după controalele ANPC

După controalele ANPC, Lidl a dat imediat și un răspuns.

„Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România.

Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea.

Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri.

Încă de la intrarea noastră pe piață, obiectivul nostru cel mai important a fost acela de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături.

Echipa Lidl România mulțumește milioanelor de clienți care ne trec pragul datorită calității produselor noastre, dar și pentru că știu că sănătatea și siguranța lor sunt prioritare pentru noi.

Îi așteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc și le apreciază și garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preț“, a transmis conducerea Lidl printr-un comunicat remis presei.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati