PENNY continuă extinderea rețelei sale la nivel național și inaugurează trei noi magazine în Topoloveni (str. Maximilian Popovici nr. 5), București (str. Nițu Vasile Sergent nr. 9) și Cornu Luncii (str. Principală nr. 51). Astfel, rețeaua PENNY ajunge la 437 de unități la nivel național, potrivit unui comunicat de presă.
- Magazinul din București, pe str. Nițu Vasile Sergent nr. 9, are o suprafață de vânzare de 432,58 mp. Programul magazinului este de luni–sâmbătă între 7:00 și 22:00, iar duminica între 8:00 și 20:00.
Experiența de cumpărături din noile magazine PENNY reflectă angajamentul companiei pentru portofoliul 3RO – produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară.
Clienții găsesc zone extinse dedicate produselor proaspete și mărcilor proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și a categoriilor de produse esențiale. În plus, noile magazine PENNY oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, incluzând o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate și congelate, adaptate nevoilor de zi cu zi.
”Extinderea rețelei face parte din strategia PENNY Punct, axată pe șapte piloni principali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.”, transmit reprezentanții companiei.


