Românii își cumpără Dacia, Tesla și Hyundai prin programul Rabla Clasic și Rabla Plus

Românii care aleg să își cumpere o mașină prin programele Rabla Clasic și Plus preferă brandul Dacia. S-au vândut 6.594 de bucăți prin Rabla Plus și 23.910 prin Rabla Clasic, conform datelor transmise de Asociația Constructorilor de Automobile din România.

Dacia este brandul favorit de românii care au ales să își cumpere o mașină prin programele Rabla Clasic și Plus, cu 6.594 de mașini prin Rabla Plus și 23.910 de mașini prin Rabla Clasic, potrivit datelor transmise de Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) la solicitarea Economedia.

În topul brandurilor preferate de românii care au accesat programul Rabla Plus se află și Tesla, cu 1.084 de mașini și Volkswagen cu 989 de mașini.

În ceea ce privește programul Rabla Clasic, în top trei se pot găsi mărcile Dacia, cu 23.910 mașini, Hyundai, cu 6.513 mașini și Toyota, cu 5.604 mașini.

masini, Rabla Plus
Sursă: ACAROM
masini, Rabla Clasic
Sursă: ACAROM

Programele se desfășoară în acest an în două etape, prima etapă fiind organizată în perioada 24 martie – 30 iunie 2023.

Bugetul alocat Programului Rabla Clasic 2023 este de 560 de milioane de lei și pentru Programul Rabla Plus, bugetul alocat este de 780 de milioane de lei. În ediția de anul acesta, programele au venit cu o serie de modificări

În ceea ce privește Programul Rabla Clasic, prima de casare a fost majorată la 7.000 lei, respectiv 10.000 lei în cazul predării a 2 autovehicule uzate.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati