Ryanair blochează clienții care au cerut banii înapoi în pandemie

Clienții Ryanair care au primit rambursări pentru zborurile anulate din 2020 au primit interdicție din partea companiei să mai zboare cu avioanele operate.

Cei mai afectați sunt clienți American Express. Aceștia aveau bilete de avion cumpărate cu ajutorul cardurilor de credit, iar ulterior au decis să nu mai zboare, cu ajutorul unei clauze numite – „chargerback refunds”.

Clienții au putut beneficia de acest serviciu chiar dacă Ryanair nu anulase zborurile pentru care clienții au cerut rambursare, conform The Guardian.

Cei mai mulți clienți și-au primit banii înapoi, dar Ryanair le-a pus interdicție să mai zboare cu compania low-cost.

Concret, compania le-a interzis clienților respectivi să mai zboare cu avioanele sale până ce aceștia nu vor achita sumele obținute în urma rambursărilor. Acestea din urmă variază între 400 – 630 de lire sterline (2.300 – 3.600 lei). Cu toate acestea, compania low-cost le-a permis pasagerilor să-și achiziționeze bilete de avion în 2021 pe zborurile Ryanair iar aceștia aflat despre pretențiile companiei low-cost doar când au încercat să efectueze check-inul sau să modifice o rezervare, scrie ziare.com.

Anul trecut, după ce multe dintre zboruri s-au anulat din cauza pandemiei de COVID-19, Ryanair a oferit pasagerilor posibilitatea de a schimba datele de zbor sau vouchere.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati