S-a deschis noul magazin Carrefour Lujerului. Clienții sunt întâmpinați cu oferte speciale

Carrefour România marchează finalizarea procesului de integrare a hipermarketului Lujerului din București, în cadrul centrului comercial Supernova din Bulevardul Iuliu Maniu 19. Astfel, Carrefour România ajunge la 58 de magazine în acest format la nivelul rețelei.

Situat în incinta centrului comercial Supernova, Bulevardul Iuliu Maniu 19, hipermarketul este deschis de luni până duminică, între 07:00 – 22.00.

Magazinul are o suprafață de vânzare de 7.656 de metri pătrați și susține dezvoltarea comunității locale, prin creșterea echipei care acum însumează un număr de 240 de colegi.

Acesta dispune de 10 case tradiționale, dar și de 20 case de tip self checkout, prin intermediul cărora clienții au posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele din coș.

Clienții au la dispoziție o selecție variată pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile:

  • Produse proaspete și locale, din categoriile măcelărie și pește pregătite în propriul laborator.
  • Fructe și legume de sezon de la producători locali, mici, mijlocii sau mari.
  • Legume proaspete și românești, cultivate de fermieri locali din Cooperativa Grădina Noastră din Vărăști, inclusiv ardei, roșii, varză, ceapă și verdețuri.
  • Produse lactate fabricate din ingrediente naturale de către producători români
  • Produse de brutărie, pâine și alimente esențiale (făinoase, mălai).
  • O gamă variată de produse BIO pentru o alimentație echilibrată.
  • Dulciuri și produse de cofetărie pregătite în propriul laborator, inclusiv prăjituri tradiționale și torturi.

De asemenea, clienții au acces la o gamă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.

Totodată, magazinele oferă o gamă diversificată de produse sub marcă proprie Carrefour, cu un excelent raport calitate-preț: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).

Clienții pot găsi, de asemenea, produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români. Magazinul include și produse non-alimentare sub marcă proprie Carrefour, cum ar fi electrocasnice, produse de igienă, articole pentru casă și grădină, cosmetice, dar și jucării, cărți și rechizite.

Pe lângă serviciile disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro.

O experiență de cumpărături completă prin Act for Good de la Carrefour

Beneficiile programului Act for Good sunt valabile în toate magazinele remodelate, inclusive în noul hipermarket de la Lujerului.

În aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte AFG pentru a debloca reduceri, oferte speciale și oportunități de a sprijini comunitatea. De asemenea, clienții pot utiliza opțiunea Scan&Pay din aplicație pentru a scana și plăti produsele direct în magazin, în momentul în care iau produsele de pe raft.

Deschidere CRF Lujerului, 17 octombrie 2024

Produsele din magazinul fizic sunt accesibile nu doar prin aplicația Carrefour și carrefour.ro, ci și prin platformele partenere BRINGO, Glovo și Tazz. BRINGO oferă livrare rapidă, de până la 90 de minute.

Din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite din magazin, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Totodată,  secțiunea Supermarket a aplicației Tazz, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarket, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.

Oferte și promoții speciale

Veștile bune ajung și în hipermarket Lujerului, clienții fiind întâmpinați cu o serie de oferte speciale, precum catalog cu oferte dedicate inaugurării sau vouchere și cupoane cadou.

Detaliile despre promoții sunt disponibile la biroul Recepție Clienți și pe carrefour.ro

Responsabilitate față de mediu și comunitate 

Carrefour facilitează reciclarea ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), cel mai mare program de colectare selectivă din țară.

Clienții plătesc o garanție de 50 de bani pentru fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” și pot recupera suma fie fizic, la casele de marcat, sau digital, prin aplicația Carrefour, scanând tichetele de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.

Experiență de cumpărături omnichannel 

În linie cu strategia sa omnichannel, Carrefour își menține angajamentul de a deveni numărul unu pentru clienți, prin extinderea rețelei sale naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiență completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru cumpărături rapide și avantajul unui magazin de proximitate, Market, care combină prospețimea și rapiditatea și Supeco, format de tip cash & carry, care se adresează atât persoanelor fizice, cât și juridice.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati