Sameday a livrat peste 4 milioane de colete de Black Friday/ Bucureștiul a fost lider în numărul de comenzi, cu peste 1,2 milioane de livrări

1
333

Black Friday 2023. Sameday a livrat peste 4,1 milioane de colete în perioada 10-22 noiembrie. La fel ca anul trecut, Bucureștiul a fost lider în numărul de comenzi, cu peste 1,2 milioane de livrări, urmat de Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Brașov. 

  • Cea mai aglomerată zi a perioadei a fost 13 noiembrie, când s-au înregistrat peste 550.000 de comenzi din partea magazinelor online, reflectând apetitul crescut al consumatorilor pentru achiziții în această perioadă.

Această performanță este rezultatul investițiilor semnificative făcute de companie în dezvoltarea ecosistemului tehnologic, creșterea capacității operaționale, extinderea internațională și dezvoltarea rețelei easybox, cu o investiție totală de peste 120 de milioane de euro în ultimii ani, arată compania într-un comunicat de presă.

Aceste progrese au contribuit în mod esențial la performanțele înregistrate în cadrul campaniei de Black Friday din acest an.

Expansiunea Sameday în Bulgaria și Ungaria consolidează poziția companiei ca partener de încredere pentru companiile din România.

În aceeași perioadă, Sameday a livrat cu succes peste 200.000 de colete către cele două țări vecine. Astfel, Sameday devine un catalizator important pentru extinderea magazinelor online din România dincolo de granițele țării prin livrări transfrontaliere rapide și fiabile, susținând creșterea partenerilor în contextul pieței europene în continuă evoluție. 

easybox rămâne modalitatea de livrare preferată a cumpărătorilor

În intervalul 10-22 noiembrie, aproximativ 2,5 milioane de colete au ajuns la clienți cu ajutorul rețelei easybox, marcând astfel o creștere de peste 30% față de aceeași perioadă a anului precedent. Dintre acestea, aproximativ 335.000 de comenzi au fost livrate numai vineri, 10 noiembrie.

Popularitatea easybox se datorează flexibilității, utilizării simple a lockerelor și proximității față de zonele de reședință. Peste 65% dintre coletele care au tranzitat rețeaua SAMEDAY în intervalul 10-12 noiembrie au avut drept destinație unul dintre cele peste 3.900 de easybox-uri din România.

Cea mai rapidă ridicare a fost înregistrată în doar câteva secunde

Timpul mediu de staționare al unui colet în locker, în intervalul 10-14 noiembrie, a fost de aproximativ 4 ore, iar cea mai rapidă ridicare a fost înregistrată în doar câteva secunde.

Clienții care au ridicat coletul în mai puțin de două ore de la confirmarea încărcării comenzii au avut șansa de a participa la un concurs pentru a câștiga un iPhone 15. Peste 200.000 de participanți s-au înscris la concurs în perioada 10-22 noiembrie. Primul weekend după Black Friday, 11-12 noiembrie, a reprezentat vârful înscrierilor în concurs, acestea atingând numărul de 42.591 în două zile. 

Bucureștiul a fost lider în numărul de comenzi, cu peste 1,2 milioane de livrări

La fel ca anul trecut, Bucureștiul a fost lider în numărul de comenzi, cu peste 1,2 milioane de livrări, urmat de Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Brașov.

Cele mai mari volume de vânzări pentru clienții Sameday au fost înregistrate în categoriile: Fashion, Îngrijire personală și cosmetică, urmate de sectoarele IT&C, Jocuri, Cărți și Birotică.

Pentru a face față cu succes fluxului ridicat de comenzi din toată țara, pe lângă investițiile tehnologice, Sameday a implementat și alte măsuri precum creșterea numărului de angajați din depozite cu 45%, suplimentarea numărului de curieri cu aproximativ 22% și creșterea numărului de camioane pentru transportul coletelor în țară, de la 150 la 215 tiruri.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.