În scopul prevenirii și limitării răspândirii virusului SARS-CoV-2 în comunitate și la nivelul salariaților Primăriei Sectorului 2, începând cu data de 22 octombrie 2020, activitatea Centrului de Relații cu Publicul se restrânge, astfel:
- Ghișeul 1 – Nașteri
- Ghișeul 2 – Căsătorii
- Ghișeul 3 – Schimbări nume pe cale administrativă, Divorțuri, Anexa 24, Tardive, Anexa 9
- Ghișeul 4 – Transcrieri, Înscrieri de mențiuni
- Ghișeul 7 – Informații generale / Înregistrări
- Ghișeul 8 – Informații generale / Înregistrări
De asemenea, se reduce la 2 zile pe săptămână, respectiv marți și joi, între orele 08:30-16:00, programul de lucru cu publicul pentru următoarele activități:
- transcrieri,
- schimbări de nume,
- înscrieri de mențiuni,
- divorțuri administrative,
- Anexa 9 – adeverința de stare civilă,
- Anexa 24 – sesizare privind deschiderea procedurii succesorale
Pentru a asigura desfășurarea activității de relații cu publicul în condiții bune și de siguranță, rugăm persoanele prezente la sediul instituției să respecte măsurile stabilite:
- În holul de așteptare este permis accesul a maxim 5 persoane în același timp.
- În Centrul de Relații cu Publicul este permis accesul a maxim 6 persoane, câte o persoană în dreptul fiecărui ghișeu funcțional.
- Este permis numai accesul persoanelor a căror prezență este imperios necesară (accesul însoțitorilor este permis numai în cazuri excepționale).
Zilnic, în intervalele orare 11.15-11.30 și 14.45-15.00, programul de lucru cu publicul se întrerupe pentru realizarea nebulizării Centrului de Relații cu Publicul, având în vedere necesitatea igienizării spațiului, în condițiile evoluției situației pandemice generate de răspândirea SARS – CoV – 2 (COVID – 19).