Primăria Sectorului 3 a anunțat că reia licitația pentru atribuirea locurilor de parcare de reşedinţă care nu sunt închiriate. Acest lucru se va întâmpla din 4 ianuarie.
Pe site-ul instituției a fost deja publicat noul regulament al atribuirii parcărilor.
Proprietarii auto care dețin deja un loc de parcare de reşedinţă trebuie să își actualizeze acest serviciu, fiind disponibilă în acest sens și o aplicaţie pe pagina de internet a Primăriei Sectorului 3.
De asemenea, Primăria Sectorului 3 anunță faptul că 31 decembrie 2020 este termenul limită pentru depunerea documentelor în vederea actualizării autorizațiilor de parcare. Actualizarea periodică a datelor din autorizația de parcare se realizează în conformitate cu prevederile Regulamentului privind gestionarea locurilor de parcare de reședință din sectorul 3.
Actele necesare pentru actualizarea informațiilor sunt:
- CI,
- talon,
- ITP,
- asigurare auto,
- contract de comodat (dacă este cazul)
- autorizația de parcare inițială (copii ale acestor acte).
Astfel, persoanele care dețin un loc de parcare de reședință ale căror autorizații au fost emise până la 1 februarie 2019 și nu vor fi actualizate până la data de 31 decembrie 2020, își pierd valabilitatea, conform Regulamenului în vigoare.
„Precizăm că persoanele care dețin un loc de parcare își pot trimite actele în vederea actualizării informațiilor, accesând site-ul www.primarie3.ro, platforma GIS (Sistemul Informatic de Gestionare a Parcărilor)”, arată un comunicat al Primăriei 3.
Persoanele care nu au acces la internet sau nu beneficiază de infrastructura electronică necesară sunt așteptate la sediul Primăriei Sectorului 3 din Calea Dudești nr. 191.
Autorizațiile de parcare care au fost emise în perioada, 1 februarie 2019 – prezent nu necesită actualizare dacă actele solicitate nu s-au modificat.