Platformele ING Home’Bank și ING Business nu pot fi accesate momentan, compania spunând că lucrează pentru a remedia situația, transmite Economedia.
”În acest moment, accesarea platformelor ING Home’Bank si ING Business este indisponibilă. Tranzacțiile cu cardul și celelalte servicii ING sunt disponibile în parametri normali. Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.” – se arată într-un mesaj publicat pe site-ul ING România.
De asemenea, utilizatorii ING România și-au arătat nemulțumirile pe pagina de Facebook a băncii, unde reprezentanții ING și-au cerut ”scuze pentru disconfort”.
”Intâmpinăm erori temporare in Home’Bank, se lucrează deja la remediere. Ne cerem scuze pentru disconfort!” – se arată pe pagina de Facebook.
Reprezentanții companiei precizează că, în același timp, tranzacțiile cu cardul și celelalte servicii ING sunt disponibile în parametri normali.