Serviciul online al ING a picat. Clienţii nu și-au putut accesa conturile

Serviciul Home’Bank al ING Bank nu a funcționat marți, timp de aproximativ 30 de minute, astfel că utilizatorii nu și-au putut accesa contul.

Reprezentanții ING au declarat că serviciul a devenit indisponibil la ora 11.30, dar nu pentru toți clienții, și s-a lucrat la remedierea situației, scrie spotmedia.ro.

Problema, au subliniat aceștia, nu a avut legătura cu aplicația, ci cu rețeaua. Serviciul a devenit din nou disponibil la ora 12:00.

Iată mesajul ce a apărut la cei care nu și-au putut accesa contul:

„Salutare! Situatia se afla deja in curs de investigare si remediere, ne cerem scuze pentru neplacerile create si te asiguram ca lucram pentru rezolvarea acestei nefunctionalitati in cel mai scurt timp posibil”, a fost răspunsul primit de un utilizator ING.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati