Sesiune interactivă GRATUITĂ de prezentare a principalelor metode de prim ajutor, organizată de ASSMB

Campania „Vreau să salvez! Primul ajutor face diferența”, derulată de ASSMB – Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale București destinată bucureștenilor, va fi reluată din data de 10 octombrie 2024.

Suntem conștienți că o situație de urgență poate apărea imprevizibil, oriunde și pentru oricine, chiar și atunci când nu ne așteptăm. Prin acest proiect, ne dorim să subliniem cât de importante sunt cunoștințele de prim ajutor într-o situație concretă.

Interesul de care s-a bucurat proiectul în sesiunile anterioare și cererile de participare venite din partea bucureștenilor ne determină să continuăm aceste sesiuni de instruire gratuite.

O nouă sesiune interactivă GRATUITĂ de prezentare a principalelor metode de acordare a primului ajutor, organizată de Administraţia Spitalelor şi Serviciilor Medicale Bucureşti (ASSMB) va avea loc joi, 10 octombrie 2024, de la ora 17:00. 

Evenimentul este adresat tuturor bucureștenilor interesați și se va desfășura la sediul ASSMB, situat în Bd. Dimitrie Cantemir, nr.1, Bl. B2, Sc.4, Parter, Sector 4.

Sesiunile interactive sunt susținute de Dr. Alin POPA, director direcție Medicină Școlară ASSMB, care va explica principalele elemente teoretice (prezentare generală a sistemului național de medicină de urgență, tipuri de urgențe medicale, modalități de intervenție, etc.) și va invita participanții să se alăture demonstrațiilor și aplicațiilor practice, pregătite special pentru această sesiune.

𝗣𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗶̂͟͟𝗻͟𝘀͟𝗰͟𝗿͟𝗶͟𝗲͟𝗿͟𝗲͟ ͟𝘀̦͟͟𝗶͟ ͟𝗽͟𝗮͟𝗿͟𝘁͟𝗶͟𝗰͟𝗶͟𝗽͟𝗮͟𝗿͟𝗲͟, 𝗰𝗲𝗶 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗲𝘀a𝘁̦𝗶 𝘁𝗿𝗲𝗯𝘂𝗶𝗲 𝘀𝗮̆ 𝗽𝗮𝗿𝗰𝘂𝗿𝗴𝗮̆ 𝘂𝗿𝗺𝗮̆𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗮𝘀̦𝗶:

  • Să dea like paginii ASSMB – Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale București;
  • Să dea like și share evenimentului ASSMB cu sesiunea interactivă de prezentare a principalelor metode de acordare a primului ajutor;
  • Să transmită un mesaj în privat, pe pagina de Facebook ASSMB, care să conțină mesajul „Vreau să particip” și următoarele date personale: nume, prenume, numărul de telefon și adresa de e-mail, necesare pentru comunicările ulterioare participării la sesiune.
Întâlnirile sunt organizate periodic, cu participarea unor grupe de maximum 30 de persoane.

𝗜𝗠𝗣𝗢𝗥𝗧𝗔𝗡𝗧: Participarea persoanelor sub vârsta de 18 ani se va face doar cu acordul scris al părinților.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati