Primăria Sectorului 3 îi informează pe cetățeni că a fost remediată avaria apărută la rețeaua de furnizare a serviciului de internet în zona centrului de date al platformei Sistemului Informatic de Gestionare a Parcărilor din Sectorul 3 (GIS).
Astfel, persoanele interesate pot accesa platforma GIS de pe site-ul www.primarie3.ro și pot trimite cereri de atribuire sau de actualizare documente https://parcari3.ro:8443/parcari.
Actele necesare sunt:
Copie C.I.;
Copie după certificatul de înmatriculare al autoturismului (talon);
Copia poliței de asigurare tip RCA;
Copie ITP;
Copie după contractul de comodat al autoturismului, dacă este cazul;
Certificat de încadrare în grupa de handicap locomotor, dacă este cazul.
Locurile de parcare de reședință se repartizează în conformitate cu prevederile Regulamentului privind licitația/atribuirea locurilor din parcările de reședință de pe raza Sectorului 3 al Municipiului București, aprobat prin HCLS 3 nr. 16/29.01.2018 și modificat prin HCLS 3 nr. 175/28.03.2019, poate fi consultat pe site-ul Primăriei Sectorului 3, www.primarie3.ro.