Soluțiile lansate de Kaufland pentru un coș de cumpărături mai ieftin

„Rețetele de economisire” sunt soluțiile Kaufland propuse clienților de-a lungul timpului pentru a susține bugetul acestora.

  • Eticheta galbenă, la peste 3.500 de produse, aplicația Kaufland Card – cu promoțiile personalizate și reducerile săptămânale sunt cele mai cunoscute „rețete” alăturându-li-se acum și „Tombola de economisire” – loteria publicitară care oferă peste 6.000 de premii, în valoare totală de 5.000.000 lei.

Structurată în 8 etape, loteria publicitară presupune înscrierea, prin intermediul bonului fiscal, în baza achiziției a minimum 3 produse diferite din paginile cu ramă roșie sau albastră, semnalizate cu titlul „Rețetele de economisire”, din revista săptămânală, cu ajutorul căreia Kaufland își ajută clienții să își plătească facturile la electricitate și căldură.

„Contextul actual ne cere să fim alături de clienții noștri printr-o sumă de soluții concrete pentru a se bucura de un coș atât de ieftin. Începutul de an, dar nu numai, reprezintă un moment de maximă importanță atât în business, cât și în viața clienților noștri, pe care îl putem parcurge cu succes doar împreună. Derulăm prin intermediul campaniei 360, „Rețetele de economisire”, atât în România, cât și în Republica Moldova, mai multe mecanisme promoționale menite să vină în sprijinul clienților cu cele mai avantajoase oferte și game de produse și servicii, adaptate oricărei nevoi”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România și Republica Moldova.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati