Starea de sănătate a persoanelor vârstnice din Sectorul 1, monitorizată non-stop prin „Brățara Vieții”

Alo, bună ziua! Puteți vorbi, sunteți bine?“ – Așa își începe conversația echipa Complexului Multifuncțional Caraiman, la primirea alertei de la persoanele beneficiare de Brățara Vieții.       

Cunoscut și sub numele de ”Butonul de Panică”, sistemul de teleasistenţă medicală 24h/24 supraveghează non-stop starea sănătății tale și este destinat persoanelor cu probleme de sănătate sau vârstnice.

Cum funcționează mai exact ”Brățara Vieții”?

  • Pacientul primește o brățară echipată cu buton de panică pe care o poartă permanent la mână și un telefon mobil asociat acesteia;
  • Dacă pacientul se simte rău sau consideră că are nevoie de asistență medicală, acesta apasă butonul roșu al brățării, iar telefonul mobil apelează instant serviciul de Telemonitorizare al Complexului Multifuncţional Caraiman, care funcționează non-stop;
  • După primirea alertei, specialiștii noștri declanșează protocolul de urgență pentru acordarea asistenței medicale și, dacă este cazul, se apelează sistemul unic de urgență 112, cu transmiterea fișei medicale a pacientului.

Beneficiază gratuit de sistemul”Brățara Vieții” pensionarii sau salariații cu un venit lunar de până la 2.500 lei inclusiv, sau alte categorii vulnerabile: persoane cu dizabilități, persoane aflate în șomaj, în evidența serviciilor de asistență socială, precum și alte categorii de persoane care nu au calitatea de asigurat, dar au domiciliul în Sectorul 1.

Sistemul este disponibil și altor categorii de persoane din Sectorul 1, contra unei sume minime, de 10 lei/lună, pentru cei cu venit lunar net între 2.501 și 3.500 lei, respectiv 20 lei/ lună, pentru cei cu venituri lunare de peste 3.500 lei.

Află mai multe despre ”Brățara Vieții” pe site-ul oficial: https://www.cmcaraiman.ro/telemonitorizare/ sau la numerele de telefon: 021-2244.073, 021-2244.029, 021-7963.986.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati