Superbet Group decide eliminarea mesajelor comerciale din publicitatea stradală

Superbet Group, companie de pariuri controlată de afaceristul Sacha Dragic, a anunțat luni că va renunța la o parte din publicitatea stradală, potrivit unui comunicat de presă.  Superbet controlează o parte semnificativă din piața de pariuri și se pregătește de o listare la bursă, scrie G4Media.

Compania a anunțat că va elimina ”toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale” în prima jumătate a acestui an, dar va păstra panourile publicitare ”care promovează jocul responsabil”. Nu e clar ce înseamnă mai exact promovarea jocului responsabil.

Compania susține în comunicatul citat că nu va avea panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de licee.

Anunțul companiei vine după ce în societate a apărut o presiune crescândă pentru interzicerea reclamelor la pariuri, ca urmare a faptului că spațiul public din orașe este dominat de panourile uriașe, multe dintre ele la limita decenței, ale firmelor de pariuri.

Mai mult, în Parlament sunt în discuție trei proiecte legislative care prevăd interzicerea totală ori parțială a reclamelor.

Comunicatul integral

Oficialii Superbet au transmis: “Superbet, în calitate de lider al industriei de pariuri sportive din România, își asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil și implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare.

Compania noastră încurajează un dialog constant și deschis cu autoritățile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum și cu experți, locali și internaționali, în politici de joc responsabil și sustenabilitate.

În acest context, dorim să facem publică decizia noastră de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acțiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an. În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil.

De asemenea, în virtutea acestui demers de auto-reglementare, unic în piața din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri față de instituțiile de învățământ liceale.

Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcționează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislația la nivel național și european. De aceea, ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entitățile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate”.

 

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati