Un număr de 213 de zboruri, atât decolări, cât şi aterizări, au înregistrat întârzieri mai mari de 60 de minute pe Aeroportul Internaţional „Henri Coandă”, în perioada 15 – 21 decembrie, informează Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.
Motivele invocate de companiile aeriene se referă la rotaţia aeronavelor, lipsa echipajului şi alte cauze de natură tehnică.
Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat, în ordine, la companiile aeriene Wizzair (76), Ryanair (38) şi Tarom (38), restul de 61 de zboruri care au avut întârzieri mai mari de o oră fiind înregistrate de alte companii aeriene care operează pe AIHCB.
CNAB precizează că, în afara zborurilor Blue Air care sunt anulate în perioada 7 septembrie 2022 – 28 octombrie 2023, nu s-au înregistrat decât trei anulări de zboruri.
În intervalul analizat, pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, au fost operate 1.988 zboruri, dintre care 1.803 regulate, fiind prelucrat un trafic de 200.231 de pasageri pe fluxurile de plecări, sosiri şi tranzit.