Compania TAROM precizează că din cauza disfuncţionalităţii sistemului de suport pentru servicii check-in ale Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti, în dimineaţa zilei de vineri, cursele TAROM au înregistrat întârzieri de până la 30 de minute.
Nu a fost anulat niciun zbor, dar dintr-o eroare informatică, pe site-ul Aeroportului International Henri Coanda Bucureşti au apărut informatii referitoare la curse TAROM anulate.
„Menţionăm faptul ca acele curse au fost anulate comercial din planul de zbor cu mai mult de două săptămâni înainte de data de 06 Martie 2020. Pasagerii au fost anunţaţi din timp, au fost protejaţi şi au fost reacomodaţi pe alte curse, astfel încât să nu le fie afectate călătoriile.
Va menţionăm că pe display-ul fizic din Aeroportul International Henri Coanda Bucureşti au fost afişate corect informaţiile cu privire la cursele TAROM din ziua de 06 Martie 2020”, spune compania, print-un comunicat.