TikTok anunţă în premieră numărul de abonaţi în România

Într-o lume plină de Facebook, Instagram şi Twitter („X”), mai e loc şi de TikTok. Platforma cu peste un miliard de utilizator la nivel mondial şi-a consolidat prezenţa şi în România, scrie Pagina de Media.

Potrivit celor mai recente date, 7,4 milioane de români folosesc platforma de socializare în fiecare lună.

Fie că aleg să urmărească clipuri sau să le distribuie pe ale lor, să facă duete, LIVE-uri sau să experimenteze efectele şi filtrele speciale, o mulţime de români vin pe TikTok în fiecare lună.

Cele mai populare videouri şi trenduri pe TikTok dezvăluie pasiunile românilor şi arată aspecte ale culturii locale susţinute de imaginaţia şi creativitatea creatorilor români.

De la muzică, sport, lifestyle şi până la studiul pentru examenele naţionale, TikTok este un spaţiu pentru pasiuni şi interese comune.

TikTok, evenimente, artişti

Platforma TikTok a promovat festivalurile de cultură din România cum ar fi TIFF, FITS şi RCW. Anul trecut, TikTok a colaborat cu Festivalul Internaţional de Film Transilvania pentru cea de-a XXI-a ediţie, ca parte a #CultureTok.

Parteneriatul cu cel mai mare festival de film din România a inclus evenimente, workshop-uri, LIVE-uri, dar şi hashtag challenge-ul local #PovestitoruldeFilm care a adunat peste 385.000 de postări.

Inna şi mai cunoscută pe TikTok la nivel mondial datorită single-ului „Up” în colaborare cu Sean Paul, care a inspirat peste 1.6 milioane de videoclipuri.

Artista Olivia Addams (@oliviaaddams) şi-a început cariera muzicală pe TikTok, unde şi-a promovat pentru prima dată melodia de succes „I’m Lost”, care a ajuns pe locul #1 în Viral 50 Spotify Romania.

În România, hashtag-ul #fotbalromania însumează 499,6 de milioane de vizualizări şi adună noutăţi, poveştile jucătorilor şi echipelor şi momente memorabile din lumea fotbalului. Conţinutul din sala de sport este, de asemenea, popular, creatorii oferind inspiraţie pentru antrenamente şi stil de viaţă sub hashtag-ul #fitnessromania, care a adunat 293.6 milioane de vizualizări.

#LearnonTikTok este un trend popular în întreaga lume, dar şi în România. Unele dintre cele mai folosite hashtag-uri şi cele mai mari comunităţi TikTok din România sunt dedicate învăţării şi descoperirii lucrurilor noi.

De la #invatapetiktok, care a strâns 9 miliarde de vizualizări şi care reprezintă unul dintre cele mai populare hashtag-uri din ţară şi până la #dezvoltarepersonala care a adunat 1.2 miliarde de vizualizări, românii învaţă şi se dezvoltă în fiecare zi.

#viatalatara este o comunitate creată de oameni care doresc să împărtăşească conţinut din viaţa lor la ţară şi care arată cum îşi îngrijesc pământurile, plantele şi animalele de fermă.

Ei postează sfaturi, momente din viaţa reală, peisaje şi poveşti amuzante, iar hashtag-ul a ajuns 681.6 milioane de vizualizări şi este în creştere.

Un alt trend popular care capătă amploare în România este #vlogzilnic, unde creatori din toată ţara îşi arată viaţa de zi cu zi în timp ce muncesc, studiază şi trăiesc într-un mod autentic.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati