Un bucureștean acuză un şofer STB că l-a bătut pentru că a cerut aer condiționat

1
1527

Incident șocant în STB, după ce un calator sustine ca a fost batut de sofer pentru ca s-a plâns că nu există aer condiționat în mașină.

În momentul în care bărbatul s-a plâns angajatului STB de lipsa aerului condiţionat, angajatul STB ar fi început să-l înjure şi să-l agreseze fizic, scrie antena3.ro.

Bărbatul susţine că este a treia oară când este agresat de un şofer STB

Bărbatul a anunat ce i s-a intamplat la 112, iar un echipaj de poliţie s-a deplasat la faţa locului pentru a face investigaţii.

Bărbatul susţine că este a treia oară când este agresat de un şofer STB.

El s-a deplasat la Institutul Naţional de Medicină legală să-şi scoată un certificat medico-legal, pentru ca mai apoi să facă plângere la poliţie.

”3 lei călătoria fără aer vă oferă o vizită la spital”

”Nu uitați. 3 lei călătoria fara aer va ofera o vizită la spital.”, a scris pe pagina de Facebook bărbatul în cauză.

Oamenii legii fac în continuare cercetări pentru stabilirea împrejurărilor în care s-a produs incidentul.

1 COMENTARIU

  1. Lipsa de respect si totala desconsiderare a STB (fosta RATB, fosta ITB) fata de calatorii sai, in calitate de consumatori ai unui serviciu public de transport in comun, este absolut evidenta sub multiple aspecte si nu doar in ultimii ani. Contractul de transport pe care il reprezinta achizitionarea si folosirea legitimatiei de calatorie devine adeseori oneros intrucat : calatorii sunt supusi obligatiei de a se legitima in fata controlorilor STB, pe cand conducatorii mijloacelor de transport in comun, soferi si vatmani, NU sunt niciodata controlati (prin desfiintarea treptata a posturilor de controlor cap de linie). Calitatea conditiilor de calatorie, adeseori jalnica, prin neutilizarea instalatiei de climatizare (pentru a economisi carburant, sustras apoi pentru uzul propriu – vezi 95% din autoturismele detinute de soferii de autobuze sunt cu motoare diesel !!!), nu poate fi probata nici fata de inspectorii ANPC/OPC, nici fata de Politie. Izolarea cu intentie de platforma cu calatori a fiecarui conducator de autobuz, tramvai sau troleibuz- combatuta prin mijloace moderne de supraveghere video si interzisa prin normele interne ale STB – sunt eludate grosolan prin amplasarea unor obiecte de imbracaminte sau lipirea de anunturi publicitare in chiar zona de vizibilitate a calatorilor spre directia de deplasare. Semnalarea de catre calatori a unor incidente si sau situatii neconfortabile pentru ei (scandaluri cu oamenii strazii urat mirositori si reale focare de infectie, cazuri de agresiune fizica si/sau verbala intre calatori, situatii de furt din buzunare, etc) NU pot fi constatate de catre politie fara implicarea directa si autentica a conducatorilor auto/vatmanii STB. In plus, nerespectarea fluxului (urcare pe usa din fata si coborarea pe celelalte doua) stabilit odata cu instituirea masurilor de limitare a efectelor pandemiei se datoreaza in mare parte si pasivitatii soferilor, a indolentei cu care, adeseori, acestia isi continua conversatiile telefonice in interes personal, etc, etc Neoprirea in statii, la ore tarzii si in zone mai putin circulate, de asemenea NU poate fi constatata de inspectorii ANPC iar sesizarile fata de acte de reala agresiune verbala si/sau fizica nici ele NU pot fi constatate de catre reprezentantii Politiei Romane din motive de dificultate reala in reconstituirea situatiilor respective. Insistam pentru CONTROLUL incrucisat STB-ANPC al conducatorilor de mijloace de transport in comun in raport de obligatiile lor legale prevazute in fisa postului dar mai ales in raport de prevederile Codului etic si deontologic ce presupune RESPECTUL fata de calator, cetatean ce alimenteaza prin contributiile sale bugetul local al Primariei Generale a Bucurestiului in subordinea careia se afla STB si aplicarea de sanctiuni prevazute de normele interne si nationale in vigoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.