Un nou lanț de magazine se lansează pe piața din România, vizând segmentul de produse la preț redus, informează Profit.ro.
- Este vorba despre Action, un discounter olandez care a înregistrat vânzări de 11,3 miliarde de euro în 2023.
Lanțul olandez de magazine cu discount Action, activ pe piaţa produselor non-alimentare, intră în România, cu concurenți direcți Pepco și Tedi, completează sursa citată.
Lansat în 1993, lanțul a ajuns astăzi la peste 2.500 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia.
- ”Action a adăugat 303 magazine noi în 2023. În prezent, compania primește o medie de 15,3 milioane de clienți pe săptămână.
Action a deschis al 500-lea magazin în Germania, al 300-lea magazin în Polonia și al 100-lea magazin în Austria. În Franța, Action a fost desemnat retailerul preferat al francezilor („Enseigne Préférée des Français 2023, conform unui sondaj EY-Parthénon, realizat în ianuarie 2023) și, la începutul lunii ianuarie 2024, a deschis cel de-al 800-lea magazin din Franța”, transmite discounterul pe site-ul său.