Folosind o metodă care poate monta baterii în până la 42 de modele de mașini obișnuite, compania nou înființată e-Revolt crede că poate reduce timpul de conversie de la câteva luni la o zi. Costul unei mașini electrice noi este frecvent citat ca fiind unul dintre principalele motive de descurajare pentru proprietarii de mașini care doresc să facă alegeri mai ecologice și mai durabile, scrie Euronews.com, citat de economedia.ro.
Dar dacă, în loc să dați banii pentru un vehicul electric nou, pe care nu vi-l puteți permite, ați putea să vă păstrați mașina actuală și să fiți în continuare ecologic? Prețul unui astfel de serviciu este între 12.000 și 15.000 de euro.
Transformarea vehiculelor care consumă combustibili fosili în vehicule alimentate cu baterii nu este un concept nou, principiul fiind aplicat chiar și la mașinile de epocă pentru a le face adecvate scopului în epoca modernă, conștientă de aspectele ecologice.
Cu toate acestea, procesul poate fi anevoios, companiile existente oferind între două săptămâni și șase luni pentru a efectua lucrările necesare pentru o mașină cu motor cu combustie internă (ICE).
Cu un nou flux de lucru și un nou design al bateriei, un start-up cu sediul în Germania crede acum că poate reduce timpul de așteptare al clienților la doar opt ore.
Nu numai atât, dar poate converti până la 42 de modele diferite de la marii producători auto – inclusiv Volkswagen Golf și Polo, Audi A3 și Seat Leon – cu un kit unic.
Poate că pentru mulți ar putea suna prea frumos pentru a fi adevărat, dar modul în care e-Revolt a abordat procesul de conversie a pus-o, de la bun început, pe o traiectorie diferită de alte companii din domeniu care caută să se extindă.
Compania spune că, de obicei, durează în medie aproximativ o zi pentru a finaliza procesul, care include scoaterea vechiului bloc motor din mașină și înlocuirea acestuia cu tehnologia sa patentată de baterii și cu cadrul motorului, precum și digitalizarea completă a vehiculului.
Costând între 12.000 și 15.000 de euro pentru a finaliza lucrarea, prețul ar putea oferi o oarecare siguranță multor consumatori care, în prezent, nu-și pot întinde bugetul pentru a cumpăra un vehicul electric nou.